Laksatiivi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Karri Kivi
Oli kyllä Tuohimaakin ihan jäässä tilanteessa, ehkä vähän olisi voinut tulla vastaan. Tietysti varmaan oletti, että Vaakanaisella tilanne hallussa.
Ihan mutuna veikkaan, että Sport kusee ylivoimaisesti eniten johtoasemia liigassa.
Kyllä tarttis Tuohimaakin oikeasti jonkun aisaparin, väsymys paistaa.
Niin että tämä Saipan-tuhrulaumako oli kuudentena? Ei Ässille sitten ole hädänpäivää.
Mitäs Tuulolan Jonille on tapahtunut? Vaihdoin lähetystä ja selostaja sanoi
"Tuulolan hullut päivät jatkuvat"
Eikö lähde?
Niin että tämä Saipan-tuhrulaumako oli kuudentena? Ei Ässille sitten ole hädänpäivää.
Juu, on ollut pitkät vuodet tällä palstalla kun sinä ja muut avohoitopotilaat suoltaa päivästä toiseen samaa paskaa ihan jokaisessa ketjussa.
Sen verran kuitenkin alkoi huuli väpättää, että "avohoitopotilas" oli "parasta" mitä keksit. Jatka samaan malliin.Ei suinkaan, minä olen ihan rauhallinen. Vastasin vain kun oletin että minua tuossa tarkoitettiin.
Miten helvetissä saat Ässistä top-3 joukkueen? Top-6 aivan maksimissaan.Rauhoitu, SaiPa on pelannut toki yliodotusten, mutta Ässien pitäsi tuolla porukalla olla top-3? Kumpi joukkue oli se tuhru?
Ei se riitä. Kuormitusta tulee sen verran paljon keskimäärin ottelua kohden, että ei se vaan jaksa pelata jotain yhdeksää matsia kymmenestä. Tässä tilanteessa pelitapahtumien kääntäminen omaan suuntaan tarttis liian suuria investointeja, joten helpompi olis hankkia toinen kunnollinen maalivahti ja kuormittaa sitten tasaisemmin.Olisko kannattanu sit levätä ees vähän majutauolla?
Eipä Ässiltäkään mikään mahtava esitys ole ollut. Onneksi voitto tulee sentään. Paremmalla viimeistelyllä SaiPa olisi voittanut, tai vähintään tasoihin tullut.Niin että tämä Saipan-tuhrulaumako oli kuudentena? Ei Ässille sitten ole hädänpäivää.