Väsyneet Kädet
Jäsen
Humaloja ei ymmärrä miksi saa jäähyn, kun pistää mailan vastustajan jalkojen väliin. Onhan se toki kummallista.
Vähemmän yleisöä on hallissa tänä iltana kun oli Tampereella vaasalaisia siinä kuuluisassa "kuinka monta bussia" -ottelussa Tamperella. Kertoo jotain siitä mihin koko kiekkobuumi on kadonnut Vaasassa.Montako bussia se tekee?
Erikoinen käsitys sinulla tuon termin merkityksestä. Kannattaa tarkistaa ennen kuin oikeassa elämässä käytät.Etkö sä vieläkään mennyt pois trollaamasta.
Olen tarkistanut, sinun kohdalla voin sitä hyvin käyttää koska sinä olet trolli.Erikoinen käsitys sinulla tuon termin merkityksestä. Kannattaa tarkistaa ennen kuin oikeassa elämässä käytät.
Nauroin itsekin että Polvikari varmaan ihmetteli kun ei tullut jäähyä.Rantakarin perusfilmi epäonnistui kun Junttila kaartoi pois tilanteesta.
Luojan kiitos et itse ikina kommentoi yliampuvan provosoivasti.Olen tarkistanut, sinun kohdalla voin sitä hyvin käyttää koska sinä olet trolli.
En mielestäni koskaan.Luojan kiitos et itse ikina kommentoi yliampuvan provosoivasti.
Hihhih, söpöä. Kyllä Ässillä oli jo toisessa erässä paikkoja tehdä niitä maaleja ihan riittämiin.Nyt voi kyllä sanoa että SaiPa pelaa yhtä kauden paskinta otteluaan ja Ässät johtaa kyllä tuurilla.