Ti 21.10.2014 Ässät - Blues

  • 5 016
  • 29

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Tämä oli pariin vuoteen huonoin kiekkopeli mitä olen nähnyt millään sarjatasolla, miltään joukkueelta. Onneksi katsoin töllöstä. Voi suoraan sanoa, että jos tuosta maksoi niin meni todellakin rahat hukkaan.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kun kainalosta menee, maalivahdin paketti ei ole ollut kunnolla kasassa. Ehkä Laurikainen aavisteli syöttöä, eikä keskittynyt kunnolla vetoon.
Huomaa, että on kokematon kaveri. Kaikki muut liigassa jo tietääkin, ettei Hupi syötä.
Ei se nyt niin paska matsi ollut, mitä moni täällä sanoo. Ei nyt ihan klassikkoainesta, mutta odotusarvoonsa nähden ei mikään valtava pettymys. Enemmän kolmesta edellisestä matsista lähtiessä on vituttanut.
 

Nick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eihän peli tasollisesti mikään umpisurkea ollut, viihdearvoltaan toki odotetun surkea. Nämä Blues- ja Tappara-ottelut nyt vaan ovat lähes poikkeuksetta monelle epämiellyttävää katsottavaa, kun peli on roikkumista ja kulmavääntöä. Vastustaja pelaa vauhdin pois ja näyttää siltä, että oman joukkueen jalka ei liiku.

Näitähän on myös sanottu "elukka-peleiksi". Jos näistä haluaa voittoja, on oltava valmis vielä normaalia vahvempaan kaksinkamppailupelaamiseen. Junnuillahan on tietysti vaikeaa juuri tämäntyylisissä peleissä.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mun mielestä Laurikainen teki sinänsä kaiken oikein, tällä kertaa vain sattui löytymään se kiekon mentävä aukko. Laurikainen ei "päästänyt" yhtään. Yhden maalin sössi Rantakari, toinen oli hyväksyttävä takaisku. Meillä on käynnissä aito taistelu ykkösmaalivahdin paikasta. Itse olen Laurikaisen kannalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös