On joo, koska töni tilanteen jälkeen. Eihän sitä saa tehdä, koska suomalaiset ei tykkää? Jollekin se on uutta, kun luulee katsovansa ringetteä. Tai siis ei kentällä suomalaiset välitä, kotisohvalla kylläkin.Onhan toi landeskuug ihan pelle.
On joo, koska töni tilanteen jälkeen. Eihän sitä saa tehdä, koska suomalaiset ei tykkää? Jollekin se on uutta, kun luulee katsovansa ringetteä. Tai siis ei kentällä suomalaiset välitä, kotisohvalla kylläkin.Onhan toi landeskuug ihan pelle.
Haaparannasta.Myydäänköhän tuolla Kanadassa nuuskaa vai mistä esim nhl pelaajat sitä hankkii..
Juu juu, tiedetään. Yritin vain olla mukahauska, epäonnistuin. Hyvää yötä.Jaa ku mä luulin et tervolalaiset on ämpäripäitä.
Ootko miettinyt minkä takia niillä on ne isot lätkäkassit ja usein useampiakin kappale, kun lähtevät ison veden taakse. Ne on täynnä nuuskaa!Myydäänköhän tuolla Kanadassa nuuskaa vai mistä esim nhl pelaajat sitä hankkii..
Veikkaan, että aina kun on parin päivän tauko peleistä, lähtevät porukalla Haaparantaan. Varmaan joukkueen lentokoneella.Haaparannasta.
Jaa ku mä luulin et tervolalaiset on ämpäripäitä.
Samasta kaupasta kuin kokaiinit ja kasvuhormonit.Myydäänköhän tuolla Kanadassa nuuskaa vai mistä esim nhl pelaajat sitä hankkii..
Siitä vaan tuli mieleen kun joku sitä ruotsin paidassa katsomossa käytti :)
Eihän tässä nukkumaan pääse kele. Avasin oluen, pari voi ottaa.
Myydäänköhän tuolla Kanadassa nuuskaa vai mistä esim nhl pelaajat sitä hankkii..
Siitä vaan tuli mieleen kun joku sitä ruotsin paidassa katsomossa käytti :)
Suomalaisilla yhteensä kolme. Vai onko neljä tai viisikin? Eli Landeskog on aika kova noihin vastustajiin nähden sillä rintamalla.Mun mielipide ei perustu pelkästään tähän matsiin. Ja joo on se kovanaama ku ottaa erää änäris. Jopa kuusi tappelua. On se kova.
On kyllä kova jätkä. On vitun mahtava mies.Heh, Landeskogilla on urallaan enemmän NHL-tappeluita kuin Suomen joukkueella yhteensä. Toki jos hän jättää jonkun väliin, on hän neiti.
Ei ole yhtään.Onko joukkuessa muuten yhtään hifkin kasvattia?
Saa mun puolesta, mutta kai mä saan nauraa niille kommenteille, jossa pelaajaa haukutaan vain koska tönäisi suomalaispelaajaa.Kai täällä saa inhokkipelaajaa haukkua saamatta jeesustelua ja pätemistä?