Ti 20.9.2016 Otteluseuranta

  • 89 017
  • 1 196
Tila
Viestiketju on suljettu.

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niinimaa suu kiinni kun kansallislaulu soi, noh, onneksi tajusi
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Karjala-lippiksiä havaittu.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jotenkin sellainen fiilis, että tänään Filip Forsberg herää. Tuo Forsbergin, Bäckströmin ja Hörnqvistin ketju tulee olemaan todella vaikea pideltävä suomalaispuolustukselle. Muuten Eriksson ja Landeskog tulevat olemaan kiviä Suomen kantapäiden alla. Puolustuksesta kaikki on jo sanottu, sinne ropisee taatusti pisteitä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sonnin pikkasen housuuni äsken. Ei kai se haittaa.

Raskiin luotan. Miks Suomen fanit on aina idarin näkösiä. Ilta-Sonnassa vertailtiin kans pelaajien naisia, ei ollut mitään jakoja finskeillä. No, kohta kurmuutetaan noita perkeleitä.
 

Espen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Old time hockey like Eddie Shore
Tunti turpaan. Niinimaa puhui kansallislaulun aikana.
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Pudotuspelit alkoi nopeasti. Tulos tai ulos. Ruotsi tuo rakas vastustaja olisi nyt altavastaajana todella maukasta kaataa. Mahdollisuudet siihen on, mutta vain huippusuorituksella.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Jyppi meni jo kumoon, joten eiköhän hurrit kaadu siinä samassa rytäkässä.

HUI HAI!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
AINA KU MÄ LÄMÄÄN! AINA KU MÄ LÄMÄÄN! AINA KU MÄ LÄMÄÄN!

WÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Itse olen katsonut pelit englanin kielisen selostuksen kera. Mukava kuulla puolueetonta selostusta välillä.
 
Kyllä tässä vähän semmoinen pikkuvelifiilis iskee kun Tre Kronorin rivistöä katsoo. Mutta niinhän se oli Mestareissakin, ja niin vain Mighty Ducks päihitti suuren ja mahtavan Islannin joukkueen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse olen katsonut pelit englanin kielisen selostuksen kera. Mukava kuulla puolueetonta selostusta välillä.
Mäkinenhän on aika neutraali selostaja, vaikka toki innostuu kun Suomi tekee maaleja tms, niin ei siellä silti mitään Mertarantamaista mouhottamista ole. Esim. jokainen vastustajan taklaus ei ole mikään sikamainen teurastus, vaan hyvin selostaa.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tempo hieman eri, kuin PA:ta vastaan.
 

Ralph

Jäsen
Antti Mäkinen: "Gabriel Landeskog epäonnistui Venäjää vastaan maalinteossa". No, taisi onnistua ja 16 muuta pelaajaa epäonnistua.
 

HekeK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekkojoukkue
Mäkinenhän on aika neutraali selostaja, vaikka toki innostuu kun Suomi tekee maaleja tms, niin ei siellä silti mitään Mertarantamaista mouhottamista ole. Esim. jokainen vastustajan taklaus ei ole mikään sikamainen teurastus, vaan hyvin selostaa.

Mäkinen on kyllä jännällä tavalla puolueettoman puolueellinen. Pystyy antamaan todellisen tilannekuvan tapahtumasta. Joskus suomalaisessakin voi olla vikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös