heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mutta Donskoi on paskempi...
Ei voi olla.
Mutta Donskoi on paskempi...
Mats Sundin är homosexual?Ruotsin maalivahti on ruotsalainen. Ruotsalaiset ovat yleisesti ottaen homoseksuaaleja. Homoseksuaalisuus on hyvin kielteinen asia.
Voisiko joku kertoa, että missä vaiheessa näiltä meidän ykkösketjuilta voitaisiin odottaa jotain tulosta? Tuleeko se sitten merkityksettömään viimeiseen peliin?
Kolme omiin, mitä peliä sä seuraat?No jos se möhlää joka pelissä kolme omiin, niin ei paljoa lämmitä...
Miten Donskoi liittyy Sami Vatasen paskuuteen? Olen minäkin paskempi ku noi kaks mutta en mainitse sitä täällä.Mutta Donskoi on paskempi...
Kolme omiin, mitä peliä sä seuraat?
Näköjään haluat syyllisiä hakea, niin Donskoin mies se oli joka teki Ruotsin maalin .Miten Donskoi liittyy Sami Vatasen paskuuteen? Olen minäkin paskempi ku noi kaks mutta en mainitse sitä täällä.
Ei mulla ole mitään ongelmaa myöntää sitä että Donskoi on ollut huono.Näköjään haluat syyllisiä hakea, niin Donskoin mies se oli joka teki Ruotsin maalin .
No jos tästä saadaan yksikin piste, voitetaan Venäjä ja NAT häviää Ruotsille niin päästään jatkoon ellei päässäni ole jotain vialla.Onko niin, että ainoa skenaario jolla Suomi menee jatkoon on 4p kahdesta viimeisestä ottelusta?
Joo ja kahdellakin pisteellä voidaan päästä jatkoon, vaatii vaan sitten maalieron kuromista vähän vitusti Venäjää vastaan ja toki myös NAT:n tappion varsinaisella Ruotsille ja mielellään runsasmaalisesti.No jos tästä saadaan yksikin piste, voitetaan Venäjä ja NAT häviää Ruotsille niin päästään jatkoon ellei päässäni ole jotain vialla.
Joku linkkasi sen videon vuodelta 99, voisi nyt nämä Komarovit ja Koivut ruuvata samalla tavalla sinne maalin eteen. Koska tosiasiahan on että ei sinne ole sellain tyrät rytkyen edes menty.
No jos tästä saadaan yksikin piste, voitetaan Venäjä ja NAT häviää Ruotsille niin päästään jatkoon ellei päässäni ole jotain vialla.
Aika monta muttaa tossa versiossa, voitolla olis vielä omissa käsissä, mutta maaleja nyt prrkleNo jos tästä saadaan yksikin piste, voitetaan Venäjä ja NAT häviää Ruotsille niin päästään jatkoon ellei päässäni ole jotain vialla.