Tapparalta mukavaa peliä tänäänkin. Ajankohtaan nähden voisi sanoa, että jopa erinomaista.
En ole ihan varma mutta voi olla, että Setänen huilaa saeuraavan matsin.
En ole ihan varma mutta voi olla, että Setänen huilaa saeuraavan matsin.
Ei ollu Kärpät kummonenkaan mittari...Mites toi tepsi??
Minä en kyllä näe tuossa SaiPan pelissä mitään hyvää.... ja 1-4.
Ja sitten pomppii tyhjän maalin eteen ja 1-4...huh huh!
Siellä on ollut tuhlaamassa pääasiassa Bertrand, Ojamäki ja Kärki. Itse en ole näistä kavereista huolissani.Helvetin vaikeaa on Ässille tuo maalinteko. Nytkin on paikkoja ollut 2-3 maalia tehdä mutta taululla loistaa 0. Pelko on, että kolmannessa erässä HPK tikkaa sen yhden tarvittavan ja vie pisteet. Toivottavasti olen väärässä pelon suhteen
Haapalalle hiukan kevyt sukellusjäähy mutta meneehän hän välillä hiukan helposti nurin. Usein kyllä huonon tasapainon takia. Nyt tuli suoraan jalkoihin.
Tapparalta mukavaa peliä tänäänkin. Ajankohtaan nähden voisi sanoa, että jopa erinomaista.
Riippuu kysytkö bruttona vai nettona mutta sellaiset rapiat 250-300k€.Paljonkos tuon Perrinin liksa on? ☺
Lehtosta ei ole ainakaan pelisilmällä siunattu. Ampuu joka helvetin paikasta. Vaikka veto kohtuu hyvä onkin, niin ei se nyt sellainen ole, että sillä ilman maskia tehdään heti siniviivan jälkeen. Tosin parempi sekin, että ampuu kuin menettää kiekon. Käsiä ei pahemmin ole, liike on heikkoa ja suojauskaan ei ole kuin keskitasoa. Vedon on täytynyt napsua melko hyvin sillä Ruotsin nappikaudella. Parantaa täytyy paljon jos meinaa olla onnistunut hankinta.Jälleen kesken kaiken mukaan kierrokselle, mutta sen mitä toisen erän loppupuoliskosta näin, niin toistaiseksi kauden parasta peliä Kärpiltä (mikä on valitettavan vähän sanottu), mutta edelleen on maalinteko vaikeaa. Perkele kun en oikein pääse sisälle näihin Kärppien hankintoihin. Albertia ainakin kehutaan usein, mutten itse ole nähnyt mieheltä vielä oikein mitään. Olaussonilta välillä oivallisia sebastianahomaisia oivalluksia, mutta sellainen tasainen kova suorittaminen puuttuu. Ruohomaa selvästi erottuvin noista kavereista. Lehtosesta, Saarisesta, Leskisestä, Heshkasta ja Mikkolasta en oikein osaa sanoa vielä mitään. Paitsi no tietysti viimeinen on paska, näin tai en.
Paljonkos tuon Perrinin liksa on? ☺
Riippuu kysytkö bruttona vai nettona mutta sellaiset rapiat 250-300k€.
SaiPan yv oli kyllä vahvaa. Tappara saa kiittää Domia, vahvaa maalineduspeliä, uhrautuvia av-pelaajia ja aika paljon Lady Fortunaa, että takaiskuilta säästyttiin. Kaksonen suti mm. tyhjistä ohi. Huvittaa muuten, että Elmeri pelaa ykkösylivoimaa.
Omissa SaiPa tekee isoja virheitä eikä pärjää Tapparalle maalinedustoilla.
Haapala sen kyllä sinne ihan itse syötti. Kiekko taisi tosin pomppia hivenen onnekkaasti Haapalalle. Mutta vahvan hyökkäyspelin tulosta tuokin maalin kuitenkin oli. Halusin vain oikoa tuota "pomppii"-termiä.