Ti 20.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 85 470
  • 1 749

Dr.Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Caps, NO Saints
Suoralla luistelulla mennään Tapparan pakeista ohi, kun ensin keskialueella on saanut vapaasti kiihdyttää täyteen vauhtiin. Hirveää katseltavaa Tapparan peli tänään. KalPa ihan eri tasolla.
Raumalla oli aika samaa.. ehkä Tampereella on tosiaan lopetettu palkanmaksu.
 

HokiHero

Jäsen
Tappara pelaa kyllä huonosti. Toisaalta kyllähän tämä edelleen pelottaa, koska Tapparan yksilöt voivat kääntää pelin suunnan yksinään, vaikkei joukkueena peli toimisikaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kovuutta vaan aapelille. Tuntuu käyvän kuumana
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Jotenki iisi kattoa näitä pelejä, vaikka tukkaan tuleekin. Kun ei vain enää tunnu missään.. kai stadilaisia vähän edes harmittaa, ku kärppäfanit suolaa omiaan minkä ehtii. Kai se vähän tunnetta tappaa tästä sarjasta fanienkin keskuudessa? :/
 

Kilvenkantaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kapanen ei saa KalPa-laseja piiloon millaan
Oon kyllä vähän eri mieltä tästä, mutta myönnän kyllä että olen itse täysin jäävi arvioimaan. Mun mielestä Kapanen on ylipäätään hyvä kommentaattori, myös muidne joukkueiden peleissä.

Ja toisaalta Alkio kyllä tasapainottaa Kapasen mahdollisia KalPa-laseja.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Oon kyllä vähän eri mieltä tästä, mutta myönnän kyllä että olen itse täysin jäävi arvioimaan. Mun mielestä Kapanen on ylipäätään hyvä kommentaattori, myös muidne joukkueiden peleissä.

Ja toisaalta Alkio kyllä tasapainottaa Kapasen mahdollisia KalPa-laseja.
Kapanen yleisesti on kylla hyva, ei pahaa sanaa sen suhteen
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Pyörälä 4-2! Toinen maali ylivoimalla. Tämä on jo varmaan jonkin sortin ihme.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös