Raumalla oli aika samaa.. ehkä Tampereella on tosiaan lopetettu palkanmaksu.Suoralla luistelulla mennään Tapparan pakeista ohi, kun ensin keskialueella on saanut vapaasti kiihdyttää täyteen vauhtiin. Hirveää katseltavaa Tapparan peli tänään. KalPa ihan eri tasolla.
Kerro lisääKapanen ei saa KalPa-laseja piiloon millaan
Oli jo 1-0 maalin jälkeen. Eilen.JÄÄSKÄ 4-1. Olisko lopun alkua?
Paljon pitaisi parantaa etta olisi edes jakoja nousuun. Perjantaina pelataan siis viela
Kapanen ei saa KalPa-laseja piiloon millaan
Vai onko tämä ensimmäinen isät vs. papat -sarja? :DIsät vs Pojat menossa stadissa. Toki kärpillä noita pappoja löytyy mutta silti
Parempi olisi mutta silti perjantaina pelataan vielaTapparan pitää to voittaa Kuopiossa
Oon kyllä vähän eri mieltä tästä, mutta myönnän kyllä että olen itse täysin jäävi arvioimaan. Mun mielestä Kapanen on ylipäätään hyvä kommentaattori, myös muidne joukkueiden peleissä.Kapanen ei saa KalPa-laseja piiloon millaan
Onko Räsänen aina noin kuumana vai kiristääkö playoffit tai kasvattiseuran kohtaaminen?
Ei todella olekaan mutta joka tilanteessa vahan KalPa-pelaajaa rikotaan yms.Onhan se ollut ihan helvetin objektiivinen tänään. Tuossa Tapparan pelissä ei vaan kamalasti kehuttavaa tällä hetkellä ole.
Tulee ihan mieleen omat änäripelit pleikkarilla. Omissa kolisee aikalailla tuohon tahtiin.HIFK 9 laukausta, 4 maalia.
Kapanen yleisesti on kylla hyva, ei pahaa sanaa sen suhteenOon kyllä vähän eri mieltä tästä, mutta myönnän kyllä että olen itse täysin jäävi arvioimaan. Mun mielestä Kapanen on ylipäätään hyvä kommentaattori, myös muidne joukkueiden peleissä.
Ja toisaalta Alkio kyllä tasapainottaa Kapasen mahdollisia KalPa-laseja.