Ti 20.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 85 431
  • 1 749

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kyllä reagoitu on, Ilveshän pelaa ihan eri taktiikalla tänään kuin eilen. Lopputulos saattaa silti olla sama.
Lukon pelitapa on ollut sama koko kevään käytännössä, joten mielestäni aika katastrofaalista, ettei sitä pystytä paremmin hidastamaan. Nytkin Lukko pääsee kokoajan vauhdilla rintamahyökkäyksissä alueelle. Kyllä mä laitan valmennuksen piikkiin tuon suoraan.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Ipa tukkii keskustaa, Lukolla kiekonhallinta 70-30
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei uskoisi, että pelataan puolivälieriä. Lukko suorastaan leikkii Ilveksen kanssa. Ilves on täysin purjeessa, eivät saa mitään aikaan.
 

Bonsai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikon muut joukkueet
Ihan samalta Tepsiltä näyttää kuin eilenkin eli ei hyvältä.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ilveksen paras pelaaja Suomi poistunut koppiin. Iso takaisku Ilvekselle!

Lukko ei kyllä tasoitusta tarvitsisi

Edit. Palasi kehiin, ilmeisesti vain varusteen kanssa ongelmaa. Hyvä näin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Turussa peli alkanut todella tasaisissa merkeissä. Ja sanottakoon että Telian myyntimies soitti mulle samalla kun peli on käynnissä. Melkosta pelisilmän puutetta! Sitä paitsi olen täysin tyytyväinen CMoren tilaukseeni.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Rafkin 1-0. Ei nähny Barto mitään.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Pizzaprinssin lämäri viuhuu ohi vahvassa maskissa olleen Bartosakin ja TPS johtaa 1-0.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Toivottavasti Lukko ei ala puristamaan mailaa, kunnei melkoisen täydellinen hallinta ole tuottanut vielä tulosta.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tarvis Lukko kyllä eilisen kaltaista satumaista tuuria jos meinaa Giflveksen tänään haastaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös