Ti 20.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 86 331
  • 1 749

RosaTom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viime kaudella toisia eriä ns odotti, kun tiesi Ilveksen saavan pitkiä pyörityksiä ja paikkoja niitä kautta. Tällä kaudella huoahtaa jos toisesta erästä selvitään ilman persraiskausta.
Olen aina ollut silleen Ilves-positiivinen. Näiden "fanien" vuoksi olen nyt Lukon bandwagonissa täysin.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Mää en kyllä pidä näistä Playoffien vankilasäännöistä, mieluummin oilsi tiukka linja, niin nähtäisiin enemmän taitokiekkoa. Miten se on playoff-kiekkoa, että saa hakata ja tökkiä ja roikkua ja huitoa minkä kerkeää ilman jäähyä. Vai onko tuossa mittarina se, että kuka kerää eniten mustelmia.

Aika lailla siistiä kiekkoa tämä on, jos vertaa eiliseen Tapparan ja KalPan painiin.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Meni muuten korkea maila Elorinteeseen ohi ennen tuota, kun Lukon pelaaja heilautti mailan yläkautta toisen Ilves-pelaajan yli. Satuin huomaamaan vahingossa, kun kelailin, mistä tuo Ilveksen jäähy tuli.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Parempi joukkue tekee jääkiekkopelissä enemmän maaleja kuin vastustaja. Kokoajan kauhea itku kuinka parempi ei aina voita, voi jeesus.

Pitäisikö kehittää sarja liigan rinnalle jossa Lukko-fanit voi kehuskella kiekonhallintaprosentillaan ja laukausmäärillään?

No mä en edes muista millon vastustaja ois tehny enemmän maaleja kuin Lukko. Varmaan kohta toistakymmentä peliä aikaa. En nyt oikeen ymmärtänyt tän viestin ideaa.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
3-1 Hakulinen yv.
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On kyllä paskaa, Lukolta menee korkea maila 10 sekuntia ennen Ilveksen korkeaa mailaa ohi, eikä tule jäähyä. Voisi tuomarit nyt viheltää nuo tasapuolisesti sitten.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
On kyllä paskaa, Lukolta menee korkea maila 10 sekuntia ennen Ilveksen korkeaa mailaa ohi, eikä tule jäähyä. Voisi tuomarit nyt viheltää nuo tasapuolisesti sitten.
Kyllä ne paikot tulee vielä. Sen verran paska tuomaritaso liigassa on.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Ja sieltä. Oikeus on voittanut taas, taidan laittaa Spotifystä soimaan tänään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös