Ti 20.4.2021 Otteluseuranta (Liiga)

  • 86 293
  • 1 749

Zapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT, Suur-Lukko
Huutonaurua tehokkuuserolle, onneksi pelillinen tasoero on kuitenkin niin tolkuton että Lukko johtaa siitä huolimatta.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Sama jatkuu kuin eilen. Aivan yhtä päätä, Ilves köysissä, mutta tulos lähellä
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mitäs se tamperelainen lehtimyyjä/pölynimurikauppias tällä viestillä yrittää siis sanoa? Lukko on ensinnäkin näistä kahdesta ns. vitusti parempi joukkue ja kaiken lisäksi tehnyt Ilvestä enemmän maaleja, joka sinun mielestäsi on paremmuuden ainoa mittari lyhyellä aikavälillä (no ei ole).
Mun mielestä yhdellä maalilla voittaminen (tionen tyhjiin) ei ole vitusti parempi. Tai yhdellä maalilla johtaminen ei ole "vitusti parempi" joukkue, kun kyse on pelkästään maalintekopelistä. Mutta mitäpä minä näistä tiedän. Ja edelleenkin, oliko PSG huonompi joukkue, kun tiputti Bayernin jatkosta?
 

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aika vaaralilnen poikkari, ja Nalli paskaksi.

e. Ei tuosta jäähyä välttämättäk uuluisi, mutta mua hämmästyttää nuo pelaajat, ihan Liigasta NHL:n, ei mitään kunnioitusta toisia pelaajia kohtaan, vaan surutta tönitään toisia päin laitaa, kun ollaan irti siitä. Luulisi, että noissa ajattelisi vähän, että jos sama kävisi omalla kohdalla. Kun kuitenkin riskit loukkaantua ovat todella paljon suuremmat, kuin laidasas kiinni ollessa tai avojäällä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Nalli napsahti. Huonolla tuurilla huonossa asennossa laitaa päin. Vääntyi jalka pahasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös