Kuolasin eilen
Golden S40:aa varmaan about tunnin ajan Hämeen Sanomista. Golden AWe ja Golden Volvo, siis kullanvärinen. Mikäpä sen mauttomampi yhdistelmä! Onko kokemuksia ko. autosta? 2004 vuosimallia olisi ja hintaa alle 19k euroa. Tuohon saa mahdolliset autoex-pertit vastata yv:llä, kirjoitin asiasta täälläkin siksi että vaikutta vieraspeleilyyn. Hiukan kuumottaisi, sillä olen viimeiset 2,5 kulkenut töissä, koulussa ja peleissä julkisen liikenteen ja kamujen varassa, keskusta-asunto mahdollistaa tämän ja kimalaispitoisiakin jatkoja, sillä jos ulkonäköni ei yksin houkuta niin se fakta että jatkoillani on hauskempaa kuin pakkasessa taksijonossa. Isken kuin kärppä!!!
Tänään en Lahteen lähre, sillä siirryin viimein digiboxeriaikaan vloppuna ja tuunasin ©anal-plussan kämpille. Sitten on vielä kimalaislentopallokin. Porisin eilen puntilla
Vanajan RC:n nuorten mutta ah niin pitkäsääristen kimalaisten kanssa kimalaislentopallosta. Koitin tosiaan tehdä vaikutuksen kimalaisiin kertomalla että olen viimeksi seurannut paikanpäällä ko. lajia ihan skidi-ikäisenä, Haukiputaan Heiton menestyessä SM-sarjassa. VALHE!
En minä koskaan muistaakseni Puta:lla pelissä paikan päällä käynyt, mutta ns. hieman vääristelty friikkitieto, liioiteltu kiinnostus kimalaiselle tärkeää asiaa kohtaan tekee joskus pienen vaikutuksen kuten nyt, kyllä kimalaiset tiesivät Heiton aiemman huipullaolon vaikka ainakin toinen on syntynyt vasta -90. ~HA! Lupasin kuitenkin skipata Kärppäpelin tällä kertaa (MYÖS VALHE!).
Tai no ei välttämättä, meinaan olen aika luottavaisin mielin Kärppäjoukkueeseen tällä kertaa, sillä jos joku, niin minä olen nyt ylimielinen. Pelicans ei luovuta tänäänkään helpolla mutta jahka Jalosen kerrankin aiheesta mainostama rohkeus ratkaisuihin pitää kutinsa nimimiehemme eivät petä tänäänkään.
Niin noh, Hyvänen on tehnyt muutaman pojon mutta on silti ollut vaisu - pieni vamma vai asennevamma? Lämyn puhumista odotellaan. Laamanen, vältä hazardit, Henriksson, kopita Heleniuksen naamahieronnat, Oulussa on omat thaipesänsä ja yleensäkin niihin mennään vasta ottelun jälkeen, paitsi Jari "Vässykkä" Viuhkola joka menee kotiinsa siivoamaan, tiskaamaan ja kuuntelemaan vittuilua samalla kun hieroo vaimonsa jalkoja vaimon käydessä läpi ajankohtaisia asioita yksinpuheluna.
"En varmaan lähe mihinkää Ruotsiin. Saara sanoo että siellon ihan hirviää, ja Saara tietää, ku sen siskon mies on ollu siellä töisä!"
"HUOH..." huokaisee Piku, mutta tekee kaiken rakkaudesta.
http://www.vanajanrc.fi/