Mainos

Ti 20.12.2022 Otteluseuranta (Liiga)

• 6 023
  • 99

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Kaukokari on loistava tuomari!

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Thorengruppen IBK, CHL, Salibandy, Leki
Jaa se hyväksyttiin. Noh, minua ei sinällään enää yllätä nämä maalituomiot ja pelirangaistukset. Vituiks ne menee kuitenkin aina. good goal siis Ipalle

Ccrb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars
Jaa se hyväksyttiin. Noh, minua ei sinällään enää yllätä nämä maalituomiot ja pelirangaistukset. Vituiks ne menee kuitenkin aina. good goal siis Ipalle
Hyväksyttiin, koska veskalla ei ollut saumaa tuota torjua. Patja tuli sieltä erittäin myöhässä, kiekko oli ohi jo.

Lankershim

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Detroit Red Wings, Los Angeles Dodgers
Ei voi kuin ihmetellä, mitä tuolle Jykälle oikein on tapahtunut. Matsit ennen loukkaantumista menivät mielestäni oikein mallikkaasti, nyt tulee jatkuvasti harhasyöttöjä ja hädin tuskin täyttää peruspakin tontin.

Silppuri

Jäsen
TÄMÄ ON VALTAISAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Liitteet

• antsa.jpg
    antsa.jpg
    29,7 KB · kertaa luettu: 31

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Åsten. HIFKn ruumiillistuma. Komee veto oli.

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK on ottanut ämpärit päästä ja alkaneet pelaan

Katto

Jäsen
Hyvä erä Hifkiltä. Jukurit olleet koko pelin alakynnessä. Pääsivät peliin mukaan vain noilla yv maaleilla.

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Mistä kautta saisi Antsalle tietoa siitä että Nordiksen katsomosta kameraan ei ole sattumalta poimittu kuvia pokaalia nostavista Suomen Mestareista?

Lajia tunteva antaisi propseja Mestareille live-lähetyksessä.

Cappe71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tolppa KooKoolle. Lähestyy...

Ziggy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mistä kautta saisi Antsalle tietoa siitä että Nordiksen katsomosta kameraan ei ole sattumalta poimittu kuvia pokaalia nostavista Suomen Mestareista?

Lajia tunteva antaisi propseja Mestareille live-lähetyksessä.
Mertsi tuskin tunnistaisi vaikka itse Messi olisi tuolla pokaalin kanssa heilumassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy