Mainos

Ti 20.10.2009 Ilves - KalPa

• 12 979
  • 55

ZzyzxRoad

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, St. Louis Blues, Liverpool.
Vielä pitäisi tietää mitä vitun merkitystä sarjataulukolla on siinä, kuinka totuudenmukainen otteluraportti kirjoittajan näppäimistä sauhuaa.

Kieltämättä aika outoa jos tuon raportin mukaan KalPa vei ensimmäistä erää, vaikka se monien mielestä oli The Erä missä Ilves oli paikoilla ja pystyi pelaamaan KalPan vauhdilla luoden hyvin maalipaikkoja.

Johan kiehuu porukalla helpo(hko)sti yli. Nimimerkki Kasatonov tuossa nyt vaan letkautti, että pisteitä ei jaeta sen mukaan kuka ottaa vähemmän jäähyjä, ampuu enemmän laukauksia, jonka maalivahti torjuu vähemmän, tai varsinkaan laukaisukartan mukaan. Tämä ei ollu mikään lisä provo, kunhan vaan selvensin Kasatonovin pointtia. Peace out.

Itse otteluraportin vedenpitävyydestä sitten voi tosiaan olla montaa mieltä, vaikka pelin itse vain radiosta töiden ohessa sivukorvalla kuulin.

Mortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Itse otteluraportin vedenpitävyydestä sitten voi tosiaan olla montaa mieltä, vaikka pelin itse vain radiosta töiden ohessa sivukorvalla kuulin.
Täsmennetään vielä sen verran omalta osaltani, että en kokenut raporttia puolueelliseksi. Syytän raporttia ennemminkin asiantuntemattomuudesta, asiavirheistä ja asenteellisuudesta.

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Itse pelistä en voi oikein mitään sanoa, kun näin sen vain radiosta ja niinkin vain osittain. Hienosti KalPa taisteli ja Järä hoiti ne useat paikat, mitä pakit ei hoitanu.

Oma varma tietoni ottelun lopputuloksesta ei ihan pitänyt (2-5), mutta osui siinä ainakin maalierotus kohilleen. Kaikenkaikkiaan odotettu tulos, vaikka veikkaus katsoi ilveksen ennakkosuosikiksi niin ns. Asiantuntijat pitivät KalPaa lievänä suosikkina ja siten kerrointa vierasvoitolle kokeilemisen arvoisena kohteena.

Tärkeät pisteet ja hyvä esitys ilman Samia ja Kisua sit kolmas erä.

Pakko vielä mainita, että nimimerkki Kaukosäädin kirjoittaa aina melkoista provoa yms. Joten jättäkää kaverin kirjoitukset omaan arvoonsa niin keskustelu pysyy ''terveenä''.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Pakko vielä mainita, että nimimerkki Kaukosäädin kirjoittaa aina melkoista provoa yms. Joten jättäkää kaverin kirjoitukset omaan arvoonsa niin keskustelu pysyy ''terveenä''.

9 § Provokatiivisetkin viestit ovat sallittuja elleivät ne riko palstan muita sääntökohtia.

Että nyyh nyyh. Mahtaa vituttaa kun itse ei uskalla avata suutaan maailman vääryyksistä. Viimeisimmässä viestissäni hain vain oikeutta Ilvekselle. KalPa ei todellakaan hallinnut peliä kuten raportista saa selvästi käsityksen.

KalPa ei karvannut yhtään sen paremmin kuin Ilves, Ilves sai KalPan pyörimään hyöyksissään kulmissa ottamatta kuitenkaan itse jäähyjä (vain 4 jäähyä Ilvekselle pelissä. Tulikohan yhtään edes omassa päässä?), mutta tämänhän kirjoittaja näki KalPan täydellisenä dominointina.

Sitten kun Ilves hallitsi täydellisesti kolmatta erää, haki tasoitusta ja KalPa oli pinteessä niin kirjoittajan mukaan "KalPa piti Ilveksen kulmissa".

Lisäksi Mälkiän kommenteista on poimittu vain KalPaa ylistävät kommentit. Missä on kommentti, että Ilveksellä oli jopa pelkässä ensimmäisessä erässä tarvittavat paikat pelin voittamiseen?

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
9 § Provokatiivisetkin viestit ovat sallittuja elleivät ne riko palstan muita sääntökohtia.

Että nyyh nyyh. Mahtaa vituttaa kun itse ei uskalla avata suutaan maailman vääryyksistä. Viimeisimmässä viestissäni hain vain oikeutta Ilvekselle. KalPa ei todellakaan hallinnut peliä kuten raportista saa selvästi käsityksen.

En missään nimessä sanokaan ettei provoa saa heittää ilmoille. Se itseasiassa vaan piristää ja tossa mun viestin lopussa ois voinu olla hymiö perässä lieventämässä kommenttia. Jatka vaan ihan samaa rataa.. Hyvä vaan et joku on eri mieltä ja luottaa omiin kuin vuoreen. Niin minäkin luotan.

Se oli vaan tarkotettu ihan yhtä paljon KalPalaisten leiriin kuin sinulle. Tarkoitus oli sanoa et kaikkea ei tartte ottaa ihan tosissaan, eikä repiä pelihousujaan niin kuin jotkut täällä tekevät.

Jatkiksen raportit ovat usein vähän outoja, joten sinällään en ihmettele, että siitä sanot oman kantasi... Ihmettelen sitä, et miten jaksat niistä välittää kun ne on jo niin tuttua kauraa :)

KalPa voitti eilen... Saa nähdä miten käy ens kerralla!

Viimeksi muokattu:

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid

Thats my nigga! Näin se homma menee. Itse olen pitänyt Jatkoajan raportteja usein paikkaansapitävinä, mutta tämä yksilö pisti silmään.

Totta munassa tiedän, että KalPa on aivan liigan kärkiseuroja ja luoneet oman pelillisen identiteetin kristallin kirkkaaksi. Pisteet siitä. Paikkanne tulee varmasti olemaan kärkikolmikossa runkosarjan lopussa. Tietysti ilman suurempia loukkaantumisia.

Pettynyt olen taas Ilveksen tämän kauden kotipeliesityksiin. Vieraista pisteitä on tullut hyvällä 1.71 pistettä/peli keskiarvolla, mutta kotona on tökkinyt toisin kuin viime kaudella jolloin tuli mm. kolme voittoa KalPasta. Nyt vaan oli harmillisesti KalPan kaataja Määttänen sivussa. ;) Mutta niin kauan kuin Ilves on kuuden sakissa olen tyytyväinen.

Ensi kerralla uudet kujeet. Genoway ja Kapanen laatikossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy