Ti 2.10.2012 Ilves-SaiPa

  • 8 510
  • 26

ilveksenmiäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesytetty kissimirrilauma & joukko puuhastelijoita
Niemen heikko liike pisti itsellekin silmään ja ainakin kertaalleen Niemeä vietiin laidassa aika näyttävästi. Myös SaiPan ekassa maalissa taisi olla juuri Niemi, joka antoi ratkaisevan harhasyötön.

Kiekollisena Niemi oli hyvä ja tuntui saavan ihan normaalit syötöt hyvällä prosentilla lapaan, mikä tuntuu olevan Ilveksen pakeille välillä vaikeata sekin.

En tiedä oliko eilen nyt paras puolustaja kotijoukkueelta, mutta loppukauden sopimus kävisi ainakin allekirjoittaneelle ihan hyvin.

ette oikeasti ole tosissanne? Järventie tulee takaisin viikonpäästä ja hovinen pelaa parhaillaan jo huomenna! Kuukauden päästä tulee peltola ja kesä. Mitä me tehdään niemellä? Eikö rahoja vois käyttää johonkin fiksumpaan? Vaikkei nyt isosta summasta olekaan kyse. Lisäksi itse nostaisin junnuja kokeileen liigaa, pitkällä juoksulla fiksumpaa!
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Kyllä talven kylmetessä tulee vilu, vielä kun kaverit menee lujaa ohi ja molemmilta puolin. Okei, syötöt osu lapaan ja maila pysy kädess, wohoo! Jos seuraavaan peliin mennään Mäkinen - Niemi kaksikolla, en voi kuin itkeä. Niemi on kankea ja hidas. Käsittämättömän paska vastustajan alueella kiekon kanssa ja ilman. En todellakaan näe käyttöä.

Täydellisen samaa mieltä. Esitys oli yhtä "vakuuttava" kun edellisessäkin pelissä. Mutta eiköhän se napata mukaan kokoonpanoon ihan vaan sitten vaikka tulevien uusien loukkaantumisten varalta, tai jotain... Ja itse en ainakaan omaa mitään ennakoita Niemeä kohtaan, ihan hyvillä fiiliksillä olin kun kuulin että tulee laastariksi. Esitykset kentällä sitten muuttikin fiiliksen aivan täysin.

Välly huilaa pari peliä taklauksestaan. Joka muuten oli aivan selvä jäähyn paikka ja pihalle No, ei haittaa meikäläistä. Kaverin panos ollut aika pienehkö tässä kauden alussa ja kostoa/hölmöilyä toivoinkin ks. tilanteessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös