vastaantulija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Määrätietoisesti HPK
6 alivoimaa jo Kerho tappanut tänään. Pysyttäskö nyt loppupeli pois sieltä boksista?
Ei pysty käsittämään, että lättykone Redenbach istuu penkillä ja Rantakari sössii kiekkoja pyörittäjän paikalla.Tapparan yv on muuten semi-järkyttävää kaikilla standardeilla. Heikommaksi vaan käy, kun pohtii minkä tason ukkoja joukkueessa on...
Jos paikallisessa karvakäsi-paikassa on sitä halvinta ananasta (erittäin mautonta), niin persikka tuo kivan vivahteen siihen verrattuna. Jos itse tekee pizzaa, niin dolen tropical goldia sitten pinnalle.Näinkö on? Pitänee ottaa kokeiluun.
Ei varmasti teeNyt olis Lehtosella mahdollisuus kun saa rankkarin
Aika varmasti laittoi 1-4Nyt olis Lehtosella mahdollisuus kun saa rankkarin
Kiitokset vinkistä!Jos paikallisessa karvakäsi-paikassa on sitä halvinta ananasta (erittäin mautonta), niin persikka tuo kivan vivahteen siihen verrattuna. Jos itse tekee pizzaa, niin dolen tropical goldia sitten pinnalle.
Mua ahdistaa vielä enemmän tuo kiekon hautominen, mihin sortuu jopa Kuusela. Hidasta, mielikuvituksetonta ja lopulta Lehtonen heittää viivasta jonkun lepakon edes suurin piirtein maalin suuntaan, jos vaan kiekkoon kosketuksen saa. Mutta ehkä se siitä. Redenbachkin saa tällä menolla paikkansa näyttääEi pysty käsittämään, että lättykone Redenbach istuu penkillä ja Rantakari sössii kiekkoja pyörittäjän paikalla.
On muuten ihan niinkuin se suoraan Alaskan farmiliigasta tullut pelaaja.Melkoinen Mr. Begining tuo Claireaux.
No moar penalties!
Jos paikallisessa karvakäsi-paikassa on sitä halvinta ananasta (erittäin mautonta), niin persikka tuo kivan vivahteen siihen verrattuna. Jos itse tekee pizzaa, niin dolen tropical goldia sitten pinnalle.