Ti 19.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 60 678
  • 923

jussi61

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Selostajana näyttää olevan Waheeb, joten ainakin sillä saralla on menty eteenpäin edellisestä Tampereen ottelusta. Toivottavasti nähdään reilu ja rehti kamppailu, joka päättyy SaiPan selvänumeroiseen voittoon. Tsemppiä myös JYPille. Oijoijoijoijojoi.

Eikös äänessä ole Jani Alkio?

Minulle Alkio käy hyvin.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Kuka siellä ajelee Nikko-autolla Raumalla? :D
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Raumalla ei näköjään paljon kiinnosta nää pelit
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Miksei Raumalla kuulu selostusta? Onko Telialla vikaa vai olenko minä vahingossa laittanut selostuksen pois päältä tai jotain? Eikös sellainenkin ole mahdollista?
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miksei Raumalla kuulu selostusta? Onko Telialla vikaa vai olenko minä vahingossa laittanut selostuksen pois päältä tai jotain? Eikös sellainenkin ole mahdollista?
Itselläni ainakin kuuluu selostus. Varmaan olet laittanut itse ne pois, selaimella tämä ainakin onnistuu.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jutila: vaikkei maalia tulisikaan niin hyvin pelattu ylivoima tekee hyvää itseluottamukselle ja aina väsyttää kaveria
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Voi voi näitä pitkiä kiekkoja...
 

Don Sputnik

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Liverpool
Hidasta kiekonsiirtelyä ja neppailua toi SaiPan yv...no oli siinä yksi puolittainen paikka, mutta kyllä parempaan pitää pystyä. Suoraviivaisuutta ja vetoja enemmän!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös