Ime nyt itseesi, puusilmä saa olla mutta tuo on jo täysin luokatonta. Puurula oli täysin P-A-S-K-A veskari tässä pelissä. Puurula ei antanut Jokereille edes mahdollisuutta taistella voitosta. Puurula "torjui" pelissä 6+10+6=22 laukausta, Lehto 5+9+9=23 laukausta. Lehdon torjuntaprosentti on surkea, mutta Puurulan prosentti on naurettavan huono 75.8%. 3.erässä Puurula prosentti olikin jo huikea 54.54% - todellinen joukkueen selkäranka. Vitut.
Eli pystyt todella pelin nähneenä väittämään että Puurula oli se syy miksi Jokerit hävisi? En voi kyllä kuin silmiä pyöritellä. Minkähän maalin sitten näit oikein Puurulan maaliksi? Hokkasen veivi, Enlundin ohjaus, Aallon siniviivakuti, Hardtin ripari? Piispasen maali oli helppo, sen olen valmis myöntämään. Yhtä naurettava oli Lehdon nojailu sen Stapletonin "yllättävän" kudin jälkeen.
Ja kyllä minä sanon että aika huima veska saa olla, jos liimaillee jatkuvasti kuteja joita päästään laukomaan b-pisteiden välistä, ja vedot tulevat vielä alas. Ja millä helvetin ilveellä Nurmen ohjaus olisi pitänyt ottaa??
Ilman Puurulaa toisen erän alku olisi ollut jo Jokereille turmiollinen. Nyt hän sitten hienosti saa kaiken paskan niskaan kolmannesta erästä, jossa käytännössä Jokerit romahti täysin. Kuvaava oli juuri tuo 6-3-maali jossa Jokereiden kenttäpelaajat juoksivat Tapparan junnujen perässä ja käytännössä vain Puurula silloinkin taisteli vielä nuttunsa puolesta, kunnes loistava ohjaus yläpesään ja homma pakettiin.
Se on vain sellainen homma, että vaikka itse Jussi Markkanen olisi tänään ollut maalissa, niin kyyti olisi ollut kylmää. Siksi onnetonta Jokereiden kenttäpeli on. Kentällä oli tänään vain lauma yksilöitä, en tiedä missä Jokereiden joukkue oli.