Luttinen heittää tänään pari häkkiä kuten myös Bluesin kädettömin mies, kuka ikinä hän sitten onkaan.
No se on just se Luttinen.
Luttinen heittää tänään pari häkkiä kuten myös Bluesin kädettömin mies, kuka ikinä hän sitten onkaan.
Mavelle tänään 0+3 ja Valery-Trabucco lämää pari häkkiä. Engren on liekeissä ja Leimeen voittokulku alkaa. Jos ei ala, niin vaihtoon. Niinkuin tässä useampi on jo todennut, niin tolla rosterilla ei voi tulla noin surkeita tuloksia.
Aivan totta. Liikaa kaadettu likasankoa yhden miehen päälle. Se on ihan perkeleellinen peluri kun homma alkaa natsata.Antakaa sen Maven olla jo, ei se ole paskin noista.
No Luttinen kai lähtökohtaisesti Espooseen tuotiin pelaamaan roolia, jossa kiekkoja laitetaan maalin edustalta reppuun. Ainakin viimeisimmässä Jokeri-pelissä olin näkevinäni aivan lopussa luikuri tattisella avopaikan pistää kiekko reppuun mutta sutaisi ohi (siis kiekosta). Muutenkin ihan turhaa surffailua mieheltä koko alkukausi.
Antakaa sen Maven olla jo, ei se ole paskin noista. Vaikka itsekin olen kolmessa tai neljässä matsissa nähnyt kaverilta halutonta surffailua ja kiukuttelua, on äijä mun mielestä noissa matseissa ansainnutkin olla vihainen kun kaverit eivät useista tarjoiluista pistä laattaa reppuun. Ja kai siinä muutenkin on pelihuumori koetuksella kun puolet tähän asti pelatuista otteluista on vedellyt kolmosketjussa jonkun vitun Jussi Tapion kanssa. Antakaa sille aikaa.
Leimettä on aivan turha syyttää kun 500K€ parivaljakko Bäri ja Mave vetää selkäpystyssä rusettiluistelua 60min.
Voin valehtelematta sanoa että Mave oli tänään fleguin pelaaja mitä ikinä olen Länkkärillä nähnyt ja se sisältää mm. Krys Kolanoksen superfleguilun lock-out kaudella.
Tepsillä ei oikeasti ollut yhtään vaarallista tilannetta tänään.
Blues oli korkeintaan keskinkertainen mutta vastus oli jotain aivan karmeeta.
Henkilökohtaisesti iloitsen eniten siitä, että Matikaisen kultapoika Arttu Luttinen ei saanut taaskaan mitään aikaan, joten eiköhään Peetu ole kohta pakotettu heittämään Luttinen kokoonpanosta pois.
Mun mielestä "Matikaisen kultapoika" (?) pelasi hyvän pelin - paremman kuin IFK:ta tai Jokereita vastaan
- Kivenmäki, huh huh. Jos tuommoista kiukuttelua ja fleguilua joutuisi katsomaan omassa joukkueessa....
Varakas veti yhden komean niitin (kohteena Kolu?)
Rightin mies oli uhrina ja nelosketju siellä oli kentällä, eli Laine taisi olla kyseessä. Mutta kyllä, kauden komein Barona Areenalla nähty taklaus.
Tuo oli kyllä sitä, mitä Varakkaalta odotettukin. Hieno syöttö lisäksi Camin maaliin, vaikka se veto menikin vähän tuurilla sisään.
Luttisesta sen verran, että ei nyt mies mitenkään erottunut, mutta ihan samaa kritiikkiä voi sanoa monen muunkin hyökkääjän kohdalta. Silti en ihan noin paljon Luttista peluuttaisi. Jotenkin ei näyttänyt, että peliaika olisi noin kova, mutta veteleekö sitten pitempiä vaihtoja. Alivoimaahan hän ei pelaa, vaan siinä asialla ovat pääasiassa Kähkönen, Öhman, Lajunen, Sailio ja Sallinen hyökkääjistä.
Näkikö joku että TPSn aitiosta olisi heitetty pyyhe jäälle 2-0 maalin jälkeen? Tyhmempänä jannuna en osaa lukea Ylen raportin maininnasta onko se kielikuva tai kuvaus todellisesta tapahtumasta.
Tuo Varakkaan niitti Laineeseen oli ottelun kovin mutta ei läheskään ainoa kova niitti Varakkaalta. Ensi erässä veti jonkun ryssän sileäksi laitoja vasten ja ennen tuota kovinta niittiä lanasi avojäällä Vahalahden jos en ihan väärin muista.