Mainos

Ti 18.9.2007 Otteluseurantaketju SM-liiga

• 42 254
  • 194
Tila
Viestiketju on suljettu.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Valioliiga, KuPS, Mike Patton
Tällä hetkellä Kärpät vaikuttaa olevan melkoisessa horroksessa, joten ihan oivallinen paikka Kalpalle ottaa se ensimmäinen voitto muutamaan vuoteen. Hiveällä draivilla vaan kimppuun niin loppuu pelihalut noilta primadonnilta.

No Junnila tekee sen yhden vittuilessaan, muista näistä meidän kynistä ei ole primadonnien kaatajiksi (edes unissaan).

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Ja pakko kysyä: Kummat tässä nyt on noita priimadoonia?
Niin siis Kärppiähän Eddie tarkoitti. Pakko sen verran itsemoderoida että avatkaa vaikka jo oma ketju; "Mitä Eddie tarkoitti?".

TV-pelistä:

Toinen erä oli jo parempaa kiekkoa, Siklenka ampui useamman hyvän laukauksen, Haatajalla pari huikeaa paikkaa mutta Nikkilä teki kaksi GameSaveria peräkkäin. Mielestäni hyvä erä.

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Lukko pysyy pois boxista, pinnat lähtevät Raumalle. Tappara ei pärjää viidellä viittä vastaan. Vehanen on onneksi tulessa.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä tarkoitin primadonnilla Tepsiä eiku Kärppiä eiku vittu maaleja KalPa!

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
[Lievää vitutusta ilmassa]
Jotenkin tulee taas kerran dejavuu-ilmiö tuosta HalPan pelistä tepsukoita vastaan. Valmentajat vaihtuu, pelaajat vaihtuu ja tulos on sama...eli samaa pashaa vuodesta toiseen.

Kuinkahan monta maalia HalPa tällä kaudella tekee? Tässä pelissä ei näemmä yhtään, joten näemmä jumbofinaali mennee turkulaisille...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei Salminen enää toisessa erässä ollutkaan yhtä herkkä kuin avauserässä. Ihmeellistä viheltelyä edelleen. Tapparan hylätty maalikin olisi minun nähdäkseni pitänyt hyväksyäs, mutta kelpaa tietysti kun tuomio meni näin päin että Lukko hyötyi.

Saa nähdä mitä kolmas erä tuo tullessaan, luultavasti toiset 33 minuuttia penalttia Lukolle.

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaverin txt-viesti Niiralasta: "Tämä meijän peli on surkeinta sitten kauden 97-98. Muutan kohta Turkuun takas". No niin Kiitos KalPa nyt tästäkin. Ainoo kaveri, joka seuraa lätkää.

Suosikkijoukkue
Kai sen nyt jo uskaltaa tunnustaa: KeuPa HT
Ei ole todellista. Et siis oikeasti ymmärtänyt Eddien alkuperäistä heittoa vieläkään. Hulvatonta!

Luulempa, että olin ainoa joka ymmärsi. Jonkun mielestä se oli hyvä läppä, mun mielestä ei...

Enkä todellakaan hyväksy koskaan heikomman sortamista, edes tällä foorumilla. Kuullostaa paremminkin koulukiusaajen "keskustelulta".

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Aika hyvin jengit pelaavat ristiin Tepsukoiden kannalta. Jos kolmas erä kestetään, niin hyvällä hillolla mennään neljän joukkueen ohi. Nyt kun aloin nuolaisemaan, niin ei varmaan kestetä. Vartti vielä!

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Evan Schwabe vie 2-3!!! (Suhonen, Forsström)

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Luulempa, että olin ainoa joka ymmärsi. Jonkun mielestä se oli hyvä läppä, mun mielestä ei...

Enkä todellakaan hyväksy koskaan heikomman sortamista, edes tällä foorumilla. Kuullostaa paremminkin koulukiusaajen "keskustelulta".

Älä pelkää mä kostan verbaalisesti torstaina Raksilassa kaikkien meidän koulukiusattujen puolesta. Capishe?

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Jesse Saarinen 2-4! (T.Koivunen, Santavuori)

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat

Viimeinen viestini tähän asiaan liittyen..

Se ei ollut tarkoitettu hauskaksi läpäksi vaan heitoksi, jolla ikäänkuin boostasin Kalpaa pitkävetoani ajatellen, koska minulla on Kalpan voitto lapulla. Ei tämä nyt niin vakavaa ole. En niinkuin mitenkään ajatellut asiaa siten, että se voisi olla jotenkin ilkeää tai muuta vastaavaa. Toki hain siihen ironiaa viime vuosien läpiltä Kalpaan liittyen, jotka tulivat tutuiksi näistä otteluketjuista.

Suosikkijoukkue
Älä pelkää mä kostan verbaalisesti torstaina Raksilassa kaikkien meidän koulukiusattujen puolesta. Capishe?

KIITOS! Tiesin, etten ole ainoa! Ja takasin pelejä seuraamaan...Mutta näillä tuloksilla Jyppi ja Saipa karkaa horisonttiin?

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fakta 1: Jäädään pelissä ja sarjataulukossa nollille.
Fakta 2: Kolme kierrosta pelattu ja foorumilla alkaa taas koko kauden kestävät Mestis-KalPa keskustelut.
Fakta 3: Olen tehnyt paljon pahaa elämässäni, mutta elinkautinen KalPan kanssa.
Onko se kohtuullista? Onko?

Hessa

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS
Fakta 2: Kolme kierrosta pelattu ja foorumilla alkaa taas koko kauden kestävät Mestis-KalPa keskustelut.
Vastaus kohtaan 3:
Nousitte liigaan.

Fakta 1: Olen Forssasta. Kysyttävää?

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ensimmäisen kerran kuuntelen vuosiin Radio Suomen kiekkokierrosta. Ihan mukavaa ajanvietettä tämän otteluketjufoorumin lisäksi, jos nyt eivät sulje loppu elämäksi. Hyvää terapiaa jumbovitutukseen. Otan ehkä toisen..

Onko täällä Raahessa hyviä pubeja? (edelleen siis työreissulla).

Suosikkijoukkue

No, eipä tuo ihan reilulta kuullosta. Mutta peliä on vielä jäljellä, kaikki on mahdollista? Ei se tepsi niin ihmeellinen joukkue tänä vuonna ole...

Brian Glough

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vastaus kohtaan 3:
Nousitte liigaan.

Fakta 1: Olen Forssasta. Kysyttävää?

Ei kun kabinetissa meidät kuulemma tänne juonivat.

Forssassa olen kerran käynyt. Maanantai aamupäivänä. En jäänyt auton alle. TPS maali ei ollut maali..ööh.

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Kärpät "painaa hullun lailla", mutta maalia ei vain tule. Luulisi ratkaisuvoimaa riittävän, mikähän siellä mättää... :S

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.