knttrtknkn1
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
JYP yv pyörii kaikille sylinterillä neljällä ja niistäkin parissa tulpassa vikaa jotta vähän yskii
Tämä jälkimmäinen ei hauku omia pelaajia selän takana whatsapissa.Mielenkiintoista potkia Suomen mestari valmentaja pihalle ja ottaa tilalle kaveri jonka hyökkäyksiinlähdöt on tsippikiekkoa hyökkäyssiniselle
Seuraavana luvassa häikäisevää Jypin ylivoimapeliä!
Mielenkiintoista potkia Suomen mestari valmentaja pihalle ja ottaa tilalle kaveri jonka hyökkäyksiinlähdöt on tsippikiekkoa hyökkäyssiniselle
Vanhaa Valioliigaa.Mielenkiintoista potkia Suomen mestari valmentaja pihalle ja ottaa tilalle kaveri jonka hyökkäyksiinlähdöt on tsippikiekkoa hyökkäyssiniselle
Tuotiinko ihan itse?Oli kyllä taas häikäisevää! Saatiin kiekko kerran hyökkäysalueelle.
Juuri näin. Ikävä on niitä aikoja, kun oma joukkue pärjäsi siihen malliin, että tällä palstallakin meni huuruun monta kertaa värilasien takia.Vähän sama vika täällä. Nykyisin osaa ehkä katsoa pelejäkin vähän ohkaisemmilla värilaseilla, vaikka toki ne löytyy kuitenkin.
Et ole HIFK:n ylivoimaa sattunut näkemään tällä kaudella?Oli ehkä huonoin YV minkä olen nähnyt johonkin 18vuoteen
Ei voinu olla ku peli on ollut loppu jo ajat sitten. Täältä luin.Siis oliko JYPillä yv?
Et ole HIFK:n ylivoimaa sattunut näkemään tällä kaudella?
SaiPalla oli huonompi tänään Kemelin jälkimmäinen kakkonen.Oli ehkä huonoin YV minkä olen nähnyt johonkin 18vuoteen
Kohta tulee se hupsis-maali. Toivottavasti kaikilla JYP-henkisillä on oluet kylmänä.
Mun aivot on onneksi unohtaneet tuon muiston. Liikaa pettymyksiä nähtynä, eivät kestäisi enää tuota.Ikuisesti muistoissa on jostain 10 vuoden takaa kun Kalle Kaijomaa puppeloi SaiPalle voittomaalin ajassa 59.59
Näkiköhän Mäntyranta tuon?Ikuisesti muistoissa on jostain 10 vuoden takaa kun Kalle Kaijomaa puppeloi SaiPalle voittomaalin ajassa 59.59
Ja ikuisesti jäänyt päähän ne katsojan "oijoi, OIJOI!" huudot mitkä kuului lähetyksestä.Ikuisesti muistoissa on jostain 10 vuoden takaa kun Kalle Kaijomaa puppeloi SaiPalle voittomaalin ajassa 59.59