Kuvittelenko mä omiani vai päästääkö Jyp ihan hemmetisti maaleja siihen nähden kuinka vähän antavat laatutontteja. Kai näitä nykyään tilastoidaan, mutta näkeekö mistään?
Ei, kamppailupelaamista.Moro löi jalkoihin ja Seppälä sen seurauksena kovalla vauhdilla seinään. Eikö tuo nyt ole selkeääkin selkeämpi kampitus?
JYP saa kyllä vaarallisia pyörityksiä aikaan varsinkin Turkulaisen kentällisellä. En ihmettele jos tämä kääntyy vikan erän aikana - SaiPan puolustus ei ole vakuuttanut..
SaiPan kaveri hieman aavisti Puutarhurin aikeet.Huhhuh. Ensin meinaa pomppia JYPille maali, sitten vaihteeksi virhe ja vihu läpi. Jukuri torjuu
JYP on pelannut hieman paremmin muissa peleissä.Miten ihmeessä JYP ei ole hävinnyt kaikkia pelejä tällä kaudella? Puolustaminen on niin surkeaa, että huh huh.
Justhan ne yhden pelin hävisi. Ei vaan vieläkään oo Liigan sivut päivittyneet.Miten ihmeessä JYP ei ole hävinnyt kaikkia pelejä tällä kaudella? Puolustaminen on niin surkeaa, että huh huh.
Puolustaminen on ollut paskaa aikalailla jokaisessa pelissä, pl. 2-0 voitto. Muuten on ollut kohtuullista/hyvää peliä lähes kaikissa peleissä.JYP on pelannut hieman paremmin muissa peleissä.
Raportoin sut ihan just.Justhan ne yhden pelin hävisi. Ei vaan vieläkään oo Liigan sivut päivittyneet.
Liigan sivut on niin huonot, johtuu vaan siitä.Justhan ne yhden pelin hävisi. Ei vaan vieläkään oo Liigan sivut päivittyneet.
Mun mielestä ollut pääsääntöisesti hyvää, mutta yksilövirheistä tullut sitten maalit. Lauantaina vähän petti maalivahti.Puolustaminen on ollut paskaa aikalailla jokaisessa pelissä, pl. 2-0 voitto. Muuten on ollut kohtuullista/hyvää peliä lähes kaikissa peleissä.
Mulla on varjomoderaattoreille annettu ikuinen koskemattomuus, ei paljoo pelota!Raportoin sut ihan just.
Ei, kyllä se on tää pottu kossua, ei näitä JYPin pelejä pysty selvinpäin katsomaan.Voitto se on mikä lämmittää!
Mulla on varjomodeille annettu super-raportointinappi, jonka seuraukset ovat hirvittävät!Mulla on varjomoderaattoreille annettu ikuinen koskemattomuus, ei paljoo pelota!
Voitto se on mikä lämmittää!
Seven kanssa pelasivat kivasti pihapeliä viime kaudella. Tällä kaudella ei ole saanut kyllä mitään aikaan..Mikä tän Salosen virka on tässä joukkueessa?
Tässäkin pelissä Salonen on pari kertaa väläytellyt. Näkisin, että pitäisi vain löytää oikea ketju ja antaa hieman aikaa, niin Salosesta voisi olla meille paljon iloa.Seven kanssa pelasivat kivasti pihapeliä viime kaudella. Tällä kaudella ei ole saanut kyllä mitään aikaan..
Rasismi on rumaa.Mitä vittua nämä mustat tekee?