Mistäs streamistä tätä voi katsoa kun katson itse parhaillaan streamiä jonka nimi on JYP-Lukko.Liigan sivujen mukaan jykylässä pelataan jo?
Siellä kuitenkin heiluvat Tappara-HPK
Mistäs streamistä tätä voi katsoa kun katson itse parhaillaan streamiä jonka nimi on JYP-Lukko.Liigan sivujen mukaan jykylässä pelataan jo?
Yleensä näin, mutta on hyvin yksilöllistä kauanko aivot hapenpuutetta kestää, ei se mitenkään tavatonta ole jäädä henkiin tuommosesta 30 minuutin elvytyksestä ja pystyä vielä toimimaankin itse kuntouduttuaanAika hullua elvyttää puoli tuntia, kun raja on 10 minuuttia että elvytetään ohjeistuksen mukaan. Jos olisi jollain ilveellä tuosta noussut, niin aivot olisivat olleet täysin menetettyjä.. En ainakaan itse haluaisi siinä tilassa elää.
Osanotot läheisille.
Vaikea uskoa, koska elvytyksen lopettamisen jälkeen ei pidetty enää mitään kiirettä ja tuskin myöskään kasvoja siinä vaiheessa peitetään?Iltalehdessä lukee että potilas kuljetettiin ambulanssihoitoon. Onko sittenkin hengissä?
SM-liigaottelu keskeytyi sairaustapauksen vuoksi - katsomo tyhjennettiin
elvytyspainellukset meni yks yhteen jonkun pelikatkojumputuksen basson tahtiin.
Ja se elvytyksen keston raja on siinä, millon lääkäri se lopettaa. Ei siihen ole olemassa mitään aikarajaaAika hullua elvyttää puoli tuntia, kun raja on 10 minuuttia että elvytetään ohjeistuksen mukaan. Jos olisi jollain ilveellä tuosta noussut, niin aivot olisivat olleet täysin menetettyjä.. En ainakaan itse haluaisi siinä tilassa elää.
Osanotot läheisille.
Taitaa nyt valitettavasti Iltalehdessä olla väärää tietoa. Erittäin ikävä tapahtuma ja näyttää vaan että ikinä ei tiedä milloin se lähtö tulee. Osanottoni omaisille vaikka tuskin eivät täältä sitä lue.Iltalehdessä lukee että potilas kuljetettiin ambulanssihoitoon. Onko sittenkin hengissä?
No jos lohduttaa niin mulla näkyy Ruudusta joku Kerhomatsi kun JYPiä pitäis kattoa.Kerho tasoittaa ja Ruudusta alkoi näkymään joku vitun jyppimatsi!!!!
Jyväskylässä pelataan jo, mutta Ruutu ei suostu peliä näyttämään.
Kiitos.HPK matsin sivulla näkyy JYPin matsi
HPK matsin sivulla näkyy JYPin matsi
Vaikea uskoa, koska elvytyksen lopettamisen jälkeen ei pidetty enää mitään kiirettä ja tuskin myöskään kasvoja siinä vaiheessa peitetään?
Taitaa nyt valitettavasti Iltalehdessä olla väärää tietoa. Erittäin ikävä tapahtuma ja näyttää vaan että ikinä ei tiedä milloin se lähtö tulee. Osanottoni omaisille vaikka tuskin eivät täältä sitä lue.
Tai ambulanssinmiehistö on kuljettanut vainajan ambulanssiin odottamaan ruumisautoa tai mahdollisesti jopa itse kuljettavat vainajan patologian yksikköönIltalehdessä lukee että potilas kuljetettiin ambulanssihoitoon. Onko sittenkin hengissä?
Joo kiitos.Pistä Tappara-HPK pyöriin Ruudusta. Pelit vaihtu jostain syystä Ruudun puolella.