MENTALSPORT
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Mun mielestä KalPan maalissa on selkeä liike jalalla kiekkoa kohti eikä kyse ole ohjauksesta vaan potkusta mut näin päätettiin ja toivottavasti linja sitte pitää tän kanssa
Ei todellakaan rummuttanut. Kaikki ihmiset hallissa (päätykatsomot ja A puoli) seisoivat kun ruumista vietiin pois.Twitterissä #someraivo, kuulemma rumpuryhmä vetänyt biittejä kehiin kun ruumista laitettu pussiin (tai näin ainakin twitter antaa ymmärtää)
Tommi Kareinen Twitterissä: "Ihminen kuolee ja rummut paukkuu Hippoksella. #JYPliiga #lukko #liiga"
Minne se Jyväskylän-matsi katos? Mulla pyörii ruudussa edelleen studio..
Löytyy Tappara-HPK pelin alta!Minne se Jyväskylän-matsi katos? Mulla pyörii ruudussa edelleen studio..
Minne se Jyväskylän-matsi katos? Mulla pyörii ruudussa edelleen studio..
Lopettaisit nyt jo ton turhan itkemisen, ihan puhdas pommi tämäkin.
juu, juu... KalPan paukut oli kakkoserässä, kolmaserä on Sporan.Tynnyri keskikaljoo Sportin maalivaksille jos porukan hoitaa tuosta pommituksesta kolmannessa erässä kotiin : D
Ei todellakaan rummuttanut. Kaikki ihmiset hallissa (päätykatsomot ja A puoli) seisoivat kun ruumista vietiin pois.
Ok kiitos tästä tiedosta!Siirty Tappara-HPK kanavalle
Jos joukkueesta on 50% niitä ketkä eivät liigamaalia ole tehnyt, niin noita voi tulla vielä lisää.Kolmas Lukon pelaaja, joka tekee uransa ensimmäisen Liigamaalin? Hienoa JYP. Taas on johto menetetty.
Siellä on Rasse Rinne maalilla, hei! Marjoja, marjoja!Tynnyri keskikaljoo Sportin maalivaksille jos porukan hoitaa tuosta pommituksesta kolmannessa erässä kotiin : D
Kyllä tuo pitkä katko satoi nyt täysin Lukon laariin. JYPillä peli täysin hallussa ja Lukko umpisurkea, nyt taas JYP on täysin lattea.
Tosin nyt tässä käy se jinxaus ja lukko voittaa 3-4 jatkoilla