I own your face
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Kertoo Pelicansin tilanteesta paljon, kun Lambert näyttää mieheltä junnujen seassa.
Ei muuten hyvältä näytä. Tällä alivoimaprosentilla ja tolla maalivahdilla tulee pitkä ilta, kun pojilla on piimää pohkeet täynnäTappara joutuu sikailemaan paineen alla
Sport vie 100-0 mutta Tapparalla käy tuuri + tuomarit
No hei siellä on vastassa sekaisin oleva kellarikerroksen joukkueTappara on kehittänyt toimivan yv-kuvion. Harvemmin tuota on aiemmin tällä kaudella näkynyt. Nyt tullut kaksi maalia.
Tappara on kehittänyt toimivan yv-kuvion. Harvemmin tuota on aiemmin tällä kaudella näkynyt. Nyt tullut kaksi maalia.
Ei olisi kannattanut vielä tammikuussa kaikkia valttikortteja paljastaaTappara on kehittänyt toimivan yv-kuvion. Harvemmin tuota on aiemmin tällä kaudella näkynyt. Nyt tullut kaksi maalia.
Kyllä mä Sedinit ymmärrän, mutta eihän tossa poikittaista selkään ollu? Vai oliko?Sedineiltä ja Lasse Kukkoselta kopioitu.
Kyllä mä Sedinit ymmärrän, mutta eihän tossa poikittaista selkään ollu? Vai oliko?
Platzer ei saanut suggestoitua itselleen riittävää raivoa, että naama olisi ollut värinkartan mukaan maalilampun punainen. Kukkonen hoiti homman erän alusta loppuunKyllä mä Sedinit ymmärrän, mutta eihän tossa poikittaista selkään ollu? Vai oliko?
Kyllä, mutta ei kai nuin komiaa onnistunut tekemään?Lasse pelasi vaikka kuinka paljon YVtä neliön keskimiehenä.
Meidän ulkomaanavut näkyvät heti taululla saadessaan peliaikaa, jopa Calle!
Calle lasketaan suomalaiseksi ja Calle tekee sillon kun tarttee. Nytkin näki joukkueen hädän, kun repaleinen kokoonpano huoletti ja kävi näyttämässä veljilleen, ettei Sport ole voittamaton. Siitä alkoi paraatimarssiMeidän ulkomaanavut näkyvät heti taululla saadessaan peliaikaa, jopa Calle!
Calle tuli taululle, ei huano. Kyl mä sitä Tuhmaa vielä odottelen.Meidän ulkomaanavut näkyvät heti taululla saadessaan peliaikaa, jopa Calle!