Jonne kyykyttää =). On se vaan showmies
Hahaa! Aravirran ensimmäiset sanat lehdistötilaisuudessa: "Mun mielestä meillä oli ihan hyvä syke!" Lisäksi Aravirta kehui K-ketjun, St Pierre ja tshekkivahvistusten peliä.
Mitä sielä sitten tapahtui?
Positiivisen kautta voi toki johtaa ja motivoida mutta kissa pitäisi kyllä nostaa jo noiden surffailijoiden kanssa pöydälle.
Tarkkaan en muista miten Jonne asian ilmaisi, mutta tämä taitaa olla lähellä:
"Vastustajan valmentaja huusi, että aina sama homma, joku tulee sieltä hakemaan. Mä kyllä laskeskelin, että siellä oli Rosa, Kreps ja, mikä se nyt olikaan, St.Pierre jäljellä. Siihen saa laittaa pari miljoonaa ja silti mä tein enemmän maaleja kun ne yhteensä"
Kolmas lammas tuomareiden lisäksi oli Helbling, joka ensin itse menee uhoamaan Jonne Virtaselle ja kun Virtanen näyttää että laitetaan matsi pystyyn niin Helbling luikkii karkuun. Ja joo, tuli ne linjuritkin siihen väliin mutta kyllä tilanteessa silti Helblingille tuli äitiä ikävä. Esa Tikkasta lainatakseni: "*ucking chicken".
Dufva, Pihlström ja Jonne Virtanen ihmettelevät haastatteluissa, että eipä ollut ihan paras peli JYPiltä. Samassa lehdistötilaisuudessa vastustajan valmentaja kehuu oman jenginsä. Ja kaikki tämä siis JYPin 7-3 voittopelissä.
Vai halusiko mennä keskelle kenttää tappelemaan kuten NHL:ssä? Mikä on totuus?
Hahaa! Aravirran ensimmäiset sanat lehdistötilaisuudessa: "Mun mielestä meillä oli ihan hyvä syke!" Lisäksi Aravirta kehui K-ketjun, St Pierre ja tshekkivahvistusten peliä.
Näin minäkin sen näkisin. Ei taida muutamat JYP fanit tätä ilopissoissaan tajuta. Linjatuomareille kolme lammasta ja keskari. Tosin onko se nyt heidän vai sääntöjen vika?
Näin minäkin sen näkisin. Ei taida muutamat JYP fanit tätä ilopissoissaan tajuta. Linjatuomareille kolme lammasta ja keskari. Tosin onko se nyt heidän vai sääntöjen vika?
Dufva, Pihlström ja Jonne Virtanen ihmettelevät haastatteluissa, että eipä ollut ihan paras peli JYPiltä. Samassa lehdistötilaisuudessa vastustajan valmentaja kehuu oman jenginsä. Ja kaikki tämä siis JYPin 7-3 voittopelissä.
Jonne Virtanen kehuu myös haastattelussa tehneensä enemmän maaleja kuin miljoonamiehet Tenkrat, Rosa ja "mikä St Pierre se nyt onkaan" yhteensä. Pihlströmiä Jonne moittii tehottomuudesta, kun olisi ollut paikkoja kuutenkin maaliin. Itse kun kuulemaa teki sadan prosentin teholla siitä ainoasta paikasta. Lupasi sitten itse näyttää harkoissa, miten niitä maaleja tehdään. Pihlström on Jonnen mukaan kiva joukkuekaveri, mutta vähän lihava.
Aika friikki kiekkoilta. Jotenkin tuntui radion välityksellä ihan surffailulta etenkin kolmannessa erässä. Ja yleisömääräkin Kärppä-pelissä alle 4000?
Ton perusteella alkaa keltainen aine nousta JYPin pelaajien päähän ja paineella. Voi olla ennenaikaista leuhkia liikoja tämän ottelun perusteella. Sieltä tulevat kovaa mm. Hifk ja Ässät, jos Kärpistä nyt ei vastusta ollutkaan. Mut toisaalta, pitäkööt pelaajat yleisemminkin JYPissä tuota asennetta, niin hyvä heiluu lopussa.
Katkerako...totta vitussa!
Ymmärrän että naurattaa mutta jos olisit nähnyt enemmän Kärppien pelejä niin ymmärtäisit että tänään Kärpät sentään 'yritti'.
Kreps ja Tenkrat, ihan ok suoritus heiltä. Rosa vaeltelee jossain ja on pelailevinaan, mutta tämäkään ei yllätä kun on miestä enemmän seurannut. Takataskussa rahakas sopimus Sveitsiin, miksi turhaan rehkiä kentällä ?
Ehkä Ara oli liian kohtelias, mutta kun vertaa tämäniltaisia otteita edellisiin kotimatseihin niin eipä Kärpiltä tuon enempää voinut odottaa.
Tulos taululla kertoo kaiken. Jyp on vähintään tuon verran parempi joukkue tällä kaudella.
Ihmeellinen tilanne Helblingillä. En tiedä miksi hän niin hitaasti pudotti hanskat ja kypärän. Suoraa lähetystä kun katsoi niin näytti niinkuin hän olisi perääntynyt tappelusta, mutta hidastuksesta näytti siltä että hän vain siirtyi keskemmäksi kenttää samalla kun riisui kypärän ja hanskat ja kun oli valmis tansiin niin linjurit änkesivät väliin.
En tiedä sitten menikö pupu pöksyyn vai mikä, mutta olisihan tuo ollut ihan hauska nähdä pieni nujakka kun pelikin oli jo taputeltu.
Kolmas lammas tuomareiden lisäksi oli Helbling, joka ensin itse menee uhoamaan Jonne Virtaselle ja kun Virtanen näyttää että laitetaan matsi pystyyn niin Helbling luikkii karkuun. Ja joo, tuli ne linjuritkin siihen väliin mutta kyllä tilanteessa silti Helblingille tuli äitiä ikävä. Esa Tikkasta lainatakseni: "*ucking chicken".
Virtanen oli jo SaiPan aikoina ihan samanlainen persoona, että eipä hänen tyyliinsä ole menestys ehtinyt vaikuttamaan. Ja miksi olisikaan, kun taas edelliset pelit menivät D:n puolella. Toki aina voisi pyrkiä kehumaan vastustajaa, mutta Kärpissä ei ollut tänään yhtään mitään mitä olisi voinut ilman sarkasmia kehua.Ton perusteella alkaa keltainen aine nousta JYPin pelaajien päähän ja paineella.
Ton perusteella alkaa keltainen aine nousta JYPin pelaajien päähän ja paineella. Voi olla ennenaikaista leuhkia liikoja tämän ottelun perusteella. Sieltä tulevat kovaa mm. Hifk ja Ässät, jos Kärpistä nyt ei vastusta ollutkaan. Mut toisaalta, pitäkööt pelaajat yleisemminkin JYPissä tuota asennetta, niin hyvä heiluu lopussa.
Katkerako...totta vitussa!
Aivan vierestä (ei nyt ihan kentältä) tilanne menee näin: Helbling ajaa Riskaa selkään, josta Virtanen hermostuu. Suoraan Helblingin puheille, ja 2 kertaa suora kysymys päin naamaa: "What the fuck is your problem?", ja Jonnelta pienen tökkimisen jälkeen hanskat tiskiin. Helbling heittää samoin, Jonne riisuu kypärän, ja Helbling peruuttaa keskemmälle kenttää ja riisuu kypärää. Tuomarit hyökkäävät väliin. Jäi hieno tappelu näkemättä. Täysin tuomareiden yli-innokkuuden vika. Helbling ei peruutellut mitenkään haastetta, vain haki parempaa paikkaa pois laidan vierestä. Toivottavasti tästä nähdään versio 2.0 joskus, missä päästäisiin maaliin asti.