Mainos

Ti 17.9.2024 Tappara - SaiPa

• 10 263
  • 276

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu
Siimaa vielä hetken antavi. Kunnes Nokialta viimeisetkin katsojat häätävi.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Vihdoinkin Kalapudas kakkosen sentteriksi?

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
No on tämä kuitenkin ihan erinäköistä peliä SaiPalta kuin edellisinä kausina. Virheitä tulee, mutta omakin peli kulkee, ainakin pienissä jaksoissa.
Joo en mä tän pelin myötä ranteita auki vedä. Kyl mä luulen että esim. Ässien kanssa väännetään vielä kovaa.

Tappara on kyllä vahva. Ja ukkojakin uupuu ketjullinen.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
No on tämä kuitenkin ihan erinäköistä peliä SaiPalta kuin edellisinä kausina. Virheitä tulee, mutta omakin peli kulkee, ainakin pienissä jaksoissa.
Tätä tämä on ollut alku- ja harjoituskauden. Peli sinällään kulkee ihan hyvin, mutta paikoista vedetään ohi.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oliko se niin että SaiPa ei vieläkään ole kyennyt ottamaan pisteen pistettä Nokia Areenalta?

Jaksaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, NHL
On kyllä rehellisesti Tapparan perustaso kova. SaiPa on kuitenkin ihan yrittänyt tänään, mutta hankalaa on, kun jännittää. SaiPan kuviot on kyllä otettu hyvin pois.
Pari viime kauden peliä nähneenä tämähän on aika pirteä SaiPa tänään vielä, mutta Tappara tuntunut vetävän tämän vielä ihan rutiinilla ja mestarin varmuudella vaikka ei olisikaan ihan täysissä voimissa.

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Reippaat pojat
Tuo Salminen on kyllä ihan liian hyvä maalivahti SaiPaan. Olisi melkoinen lottovoitto, jos pelaa koko kauden Lappeenrannassa.

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Siinä oli tärkeä koukku.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy