Tiistai ja SaiPa, sanoisin että yli 4000 on jo ihan hyvä, SaiPassa kuitenkin aikamoinen stigma vielä.Alle 4500 väkeä. Ei kiinnosta vielä tiistaipelit.
Lähde?Vastaa alivoimasta. Raipe yv.
Joo en mä tän pelin myötä ranteita auki vedä. Kyl mä luulen että esim. Ässien kanssa väännetään vielä kovaa.No on tämä kuitenkin ihan erinäköistä peliä SaiPalta kuin edellisinä kausina. Virheitä tulee, mutta omakin peli kulkee, ainakin pienissä jaksoissa.
Tätä tämä on ollut alku- ja harjoituskauden. Peli sinällään kulkee ihan hyvin, mutta paikoista vedetään ohi.No on tämä kuitenkin ihan erinäköistä peliä SaiPalta kuin edellisinä kausina. Virheitä tulee, mutta omakin peli kulkee, ainakin pienissä jaksoissa.
Valitettavasti en tätä muista. Se oli jossain haastattelussa.Lähde?
Pari viime kauden peliä nähneenä tämähän on aika pirteä SaiPa tänään vielä, mutta Tappara tuntunut vetävän tämän vielä ihan rutiinilla ja mestarin varmuudella vaikka ei olisikaan ihan täysissä voimissa.On kyllä rehellisesti Tapparan perustaso kova. SaiPa on kuitenkin ihan yrittänyt tänään, mutta hankalaa on, kun jännittää. SaiPan kuviot on kyllä otettu hyvin pois.
Tappara on kaikille paha. Ässät on kyllä vaikeuksissa. Vähän kaikkien kanssa, opetellaan pelaan Pikkaraista.Joo en mä tän pelin myötä ranteita auki vedä. Kyl mä luulen että esim. Ässien kanssa väännetään vielä kovaa.
Tappara on kyllä vahva. Ja ukkojakin uupuu ketjullinen.
Huomenna katellaan tarkemmin, meiltä voi tulla vaikka ihan mitä tahansa :DTappara on kaikille paha. Ässät on kyllä vaikeuksissa. Vähän kaikkien kanssa, opetellaan pelaan Pikkaraista.
Jos Saipa pelaa hyvin niin ovat Raipen Rakuunoita. Ja mikäli sellainen huono onni sattuisi käymään, että pelaavat surkeasti, ovat Ahon Anaalisuristimia.RaiRai...
Pitäähän Taunuksessa koukku olla. Ei saa venettä Nuorgamiin ilman. Kusematta.Siinä oli tärkeä koukku.
Uusi Kake Randelin?Kohonen on pelannut mukavan rauhallisesti
Eikä ole edes kovin alitehoinen Taunus.Pitäähän Taunuksessa koukku olla. Ei saa venettä Nuorgamiin ilman. Kusematta.