Valtavalla itseluottamuksella ratkaisevalla pilkulla lämäri aivan taivaan tuuliin :DKrejci :D
Riittänee, että pelaa tasan I-B:tä vastaan olettaen ettei I-B saa pisteitä muilta.Mä vähän luulen että Itävalta ei oo putoomassa. Kaikki vaikeimmat vastustajat pl. Suomi kohdattuna ja jo näistä kolmesta ekasta pelistä kolme pinnaa.
Jep. Jo se 2019 Itävallan häviäminen ratkaisupelissä Italialle rankkareilla oli melkonen farssi. Itävallalla oli mm. Michael Raffl mukana ja hallitsivat tuota peliä mielin määrin mutta niin vain onnistuivat häviämään ja putoamaan.Krejciltä huikea rankkari.
Itävallalla näyttää A-sarjassa pysymisen kannalta nyt aika hyvältä, jo on aikakin keskeyttää tuo hissiliike. Käsittämättömän uskollisesti ovat sitä harrastaneet sitä 2005 lähtien. Nyt toki on ollut pari vuotta vähän poikkeusmeininki.
Tshekin hyvä EHT-vire on kadonnut kuin lumi Helsingistä.
Mä vähän luulen että Itävalta ei oo putoomassa. Kaikki vaikeimmat vastustajat pl. Suomi kohdattuna ja jo näistä kolmesta ekasta pelistä kolme pinnaa.
Tollasten murskajaisten jälkeen on hyvä vetää kunnon ulospuhallus Leijonia vastaan :)Tätä menoa Ruotsi voittaa jotain 10-0.
Tasaisella matematiikalla 15-0 :DTätä menoa Ruotsi voittaa jotain 10-0.