H.Incandenza
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Paskat kisat Lindelliltä, mutta Pate on tänään vireessä! Hyvää menoa.
Laine tekee välillä typeriä ja ylivaikeita ratkaisuja mutta ne on helppo antaa anteeksi pelirohkeuden takia. Poika uskaltaa yrittää ja sitä kautta tulee välillä sitten niitä onnistumisiakin.
Onneksi ei normikanavalla se kuikelo näy.Huhhuh just kerkesin peleille mukaan. Sivusilmällä piti töissä seurata ja suuri osa erästä missattu, mutta nyt hyvin mukana.
Ei siis itse pelillä niin väliä ole, mutta Inka Korhosen näkeminen ekalla erätauolla oli tärkeää...
Mielestäni pelasi erittäin fiksusti Kukkonen. Ohjasi vaarattomasti McDavidin maalin taakse.
Eli mielestäsi Laineelta paska erä vai? Minä näin pari hyvä maalipaikkaa ja etenkin ylivoimalla hyvää pelaamista. Toki virheitä myös tuli, mutta ei mielestäni missään nimessä enempää kuin NHL-miehilläkään.Tiiä mitä peliä oot katellut kun Laine noiden kolmen joukossa, mutta pitäähän sitä tääämpere laseilla!
Syöttöjen kohdetta ei ainakaan arvannu kukaan muu kuin Lindell, tai melko varmasti ei älynny itsekään minne roiskii.Lindell oli kyllä huikea ekassa erässä.
:DLindell ja Pulkkinen suurimmat pettymykset ekassa erässä.
Amen.Mahtavaa Niemisville saatu vittuun studiosta!
Nostaisin esille myös Jani Lajusen jatkuvat harhasyötöt, ihan turha kaveri!Lindell ja Pulkkinen suurimmat pettymykset ekassa erässä.
OOnks toi veskari Emma Kimiläinen?
Saman selityksen kuulin, oliko se nyt vikassa harkkapelissä ennen kisoja. Siitä taitaa olla nyt kaksi viikkoa. Siksi kysyin.Siihen en osaa ottaa kantaa, ei se aina siltä ainakaan näytä. Mutta minua viisaammat osasi tuon tunti per päivä kertoa, niin pakkohan se on uskoa ;)
David McConnor.Matthew Auston. Loistavaa maikkari!