Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
On kyllä tylsiä nämä marraskuun läpsyttelypelit...eiku hetkinen! Nämä olikin finaalit.
Ja mikäs se Sikora-case aikoinaan oli?
Kyllä on aneemista ja väritöntä paskaa liigafinaaliksi.
Jotenkin näyttää, ettei Tappara ole ihan matsissa sisällä. Se viimeinen napsu puuttuu.
Kärpät pelaa kyllä erinomaista kiekkoa juuri nyt.
Lasse virnuilee ekan kerran. Tietää hyvää...
Luultavasti.
Jotain pitäisi liigankin päässä liikkua, et miksei loppuottelut vedä enempää väkeä paikalle olkoonkin, että on tiistai.
Täytyy sanoa, että vaikka vastakkain on Liigan ylivoimaisesti värittömimmät joukkueet omaan makuun, yhdistettynä heikkoon yleisömäärään, yhdistettynä yhden maalin peliin niin olen tykännyt. PELINÄ jopa yllättävän viihdyttävä.On kyllä tylsiä nämä marraskuun läpsyttelypelit...eiku hetkinen! Nämä olikin finaalit.
Nyt on Tappara vähän pelin päällä.
Mun mielestä hyvää kiekkoa. Vauhtia ja jokunen taklauskin helevetti sentään..
Kysymys kuuluukin että miksi katot tätä paskaa ja miksi vertailet NHL:ää ja tätä paskaa toisiinsa?Ja sitten ku seuraavaksi kattoo vähän NHL playoffeja ja taas seuraavana päivänä tätä paskaa ni itku pääsee
Täytyy sanoa, että vaikka vastakkain on Liigan ylivoimaisesti värittömimmät joukkueet omaan makuun, yhdistettynä heikkoon yleisömäärään, yhdistettynä yhden maalin peliin niin olen tykännyt. PELINÄ jopa yllättävän viihdyttävä.
Ja sitten ku seuraavaksi kattoo vähän NHL playoffeja ja taas seuraavana päivänä tätä paskaa ni itku pääsee