JYPin playoffsien pistepörssin kolmonen, Tuomas Pihlman ulos? Ei liiku kuin Pekka Koskela, mutta tuo pistetahti kolmoskentän laiturille vajaan 16 minuutin peliajalla riittää minulle. Jaatinen toi hienosti jalkoja Jokeri-sarjan lopussa, mutta tehotonta. Joten jonkun muun kuin Pilen tilalle.
Kävisi mainiosti minulle, että jonkun muun tilalla kokeiltaisiin. Pitää sen verran vielä lisätä, että tänä keväänä olen iloinnut kaikista eniten nimenomaan Pilen onnistumisista, toivottavasti jatkoa saadaan tänään.
Yhtä kaikki, JYPillä puuttui eilen nimenomaan potkua luistimista. Sitä "tartteis" saada lisää. No, toisaalta myös viimeistely vähistä paikoista ontui, joten siinä roolissa Pileltä voitaneen Jaatista enemmän odottaa. Kummallakaan ei kiekko pysy lavassa, joten se siitä.
Tiukka peli luvassa tänään, maalit ohjaavat paljon, joten voisin esittää yläkertaan toiveen epäreilusta pompusta, joka maalin muodossa vapauttaisi JYPin peliä heti alusta lähtien. Molemmat joukkueet kahvaavat tasapuolisesti, tasapuolinen tuomarilinja on myös toiveissa, sinänsä sama, mikä se linja sitten onkaan.