Olipas paska peli! Niin paska ettei siitä oikein viittisi edes kommentoida mitään!
Parempi varmaan sanoa suoraan, että kaikki osa-alueet meni päin helvettiä tänään. Lassilalla heikko ilta, puolustuspelaaminen surkeata ja hyökkäys onnetonta. Paljon saatiin pyöritettyä peliä Kalpan päässä, mutta mitään kovin hyviä maalintekopaikkoja ei oikeastaan aikaan saatu ja ilman niitä on paha tehdä maaleja.
Ei hymyilytä.
Ensinnäkin pitäisi valmentajien reagoida paljon paremmin peliin. Jumalauta kun menee surkeasti niin pitäisi jotain tehdä asioiden eteen! Tätä olen koko kauden aikana monta kertaa hokenut, että pitäisi sytyttää joukkue pelaamaan jos menee heikosti. Tässäkään pelissä ei oikeastaan tehty yhtään mitään asioiden eteen. Ei kenttäkokoonpanomuutoksia, ei valmentaja edes huutanut itteään kertaakaan punaiseksi! Jumalauta, nyt pelataan playoffseja!!!
Hyökkäyksen pitäisi olla huomattavasti suoraviivaisempaa. Nyt saatiin kyllä tilannetta Kalpan päätyyn, mutta ei oikeastaan mitään ihmeempiä maalintekopaikkoja. Pitäisi alkaa vetelemään enemmän. Saatana vääntäkää! Älkää yrittäkö mitään helkkarin hienoja maaleja sun muuta. Nyt pelataan playoffseja!!!
Pelatkaa paremmin se Kapanen pois pelistä! Jos ei muu auta niin ajakaa se kylmäksi! Helvetti kun tuntuu ettei edes yritetä merkata sitä.
Kaikkein eniten saatana kuitenkin korostaisin sitä tunnetta, tahtoa! Saatana koko kausi höpötetty jostain vekkulista Kovalla tunteella-teemasta, mutta olen ymmärtänyt että sen pitäisi koskea myös itse joukkuetta eikä pelkästään meitä kannattajia! Nyt sitä tahtoa peliin. Nyt pelataan playoffseja!!!!!!!