Nyt pitää purkautua. Varoitus, tämä on pettyneen miehen tekstiä. Olin alusta asti pessimisti ja nyt olen vielä pettyneempi mitä voisi kuvitella.
Tuomarit pyrkivät pitämään erinomaisen tarkkaa linjaa mailahäirintään ja estämiseen. Sitten meni taas hetkeksi pupu pöksyyn ja sitten taas vähän toiseen äärisuuntaan. Iso käsi kuitenkin siitä, että yrittivät parhaansa. Tuomariketjussa kuitenkin lisää sitten (liittyy läheisesti siihen, että näin lopussa sitten kiristetään linjaa kun on koko vuosi harjoiteltu vanhanliiton kiekkoa tuomaroinnin osalta).
Tarkki pelasi hyvin ja huonosti. Tarkki oli erittäin epävarma, mutta jostain löysi oivan vaihteen ja pelasi meille Corsojen ohella pisteen. Kuitenkin alkaa tuhkimon vankkurit muuttumaan takaisin kurpitsaksi (omissa silmissä ei ole kyllä vankkureiksi muuttuneet missään vaiheessa).
Omasta päästä ei päästä paineen alla purkamaan. Lisää Viitakoskia kentälle, jotka pistävät sen kiekon vaikka väkisin toiseen päätyyn. Tosin Viitakoski oli aika näkymätön tänään, joskin erinomaisen näkyvä silloin kun piti.
Erien alut ja loput. Tässäkin ottelussa oli 8 erän alkua ja loppua. Auttavasti onnistuttiin yhdessä erän alussa, ja loistavasti yhdessä erän lopussa. Muutoin aivan kaameaa menoa, eikä todellakaan ole ainutkertaista.
Johtoasema mureni tilanteessa, jossa ei ollut mitään hätää. Aiemmin toki Jypillä oli paikkansa tehdä se tasoitus, mutta kerran ne saatiin taisteltua, ei tuollaista Koiviston keskialueen menetystä oltaisi tarvittu. Siitä Koivistolle kuitenkin plussa, ettei tintannut kiekkoa päätyyn pitkänä kiekkona eli hän kuitenkin väärästä ratkaisusta huolimatta pyrki tekemään sen oikean. Olen kuitenkin erittäin pettynyt vain kahteen pisteeseen.
Ylläoleva ei liity siihen, että erittäin hyvä suoritus saada sarjajohtajan kotiluolasta voitto, mutta palaanpa siihen sitten kun ei enää harmita.
Siitä olen vastahangan kiiski, että mielestäni Jyp oli vahvempi. Kerta toisensa jälkeen pelotti, kun Jyp kiekon sai. Oli kiekko sitten missä päässä hyvänsä.