Ti 16.9.2008 SM-liiga otteluseurantaketju

  • 59 354
  • 235
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Kuka selostaa Ramonan

HAATAJA!
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Tuntuu radiosta kuultuna olevan aivan huikea atmosfääri jaffalla. Pistetääs veikkaus pystyyn tuosta katsojaluvusta. Mulla on sellanen kutina tuolla selässä, notta 7000 menee rikki miten vain...

Muistaakseni Aho joutuu selostamaan tuolla Jaffalassa kännykän avulla kun normaalisti käyttää lankapuhelinta. Voin tosin olla väärässäkin...

Muistelisin, että tässä on syy tuohon Hjartwallen "aneemisuuteen" radioporin kautta.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ei maha mitään, liikaa penaltia. Sama kuin Ilvestä vastaan, sillä erotuksella että Jokerit todennäköisesti tekee maalit näistä.
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Muistaakseni Aho joutuu selostamaan tuolla Jaffalassa kännykän avulla kun normaalisti käyttää lankapuhelinta. Voin tosin olla väärässäkin...

Muistelisin, että tässä on syy tuohon Hjartwallen "aneemisuuteen" radioporin kautta.

noh, kuulutukset ainakin kuuluu läpi vallan hyvin. Tiiä sitten. vois kuvitella että jaffallakin vois saada kunnon luurit.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Olikos se nyt ainakin 17. YV peräkkäin ilman maalia, Tepsille.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
noh, kuulutukset ainakin kuuluu läpi vallan hyvin. Tiiä sitten. vois kuvitella että jaffallakin vois saada kunnon luurit.

Muistaakseni kuuluvuudessa tai kentässä tai jossakin ongelmia. Ainakin pari kautta on Ahon ääni muuttunut "kompressoidummaksi" verrattuna muihin matseihin. Samoin tosiaan hallissa on kuolemanhiljaista aina.

Saisi Aho itse kommentoida tähän, kun kuitenkin lukee jatkoaikaa säännöllisesti.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Kärpillä kerroin yli 3, että semmonen tapaus.....
Niin, Blues on aloittanut kauden tosi vakuuttavasti, ja tätä peliä on pelattu 10 minuuttia, joten....
 

TML

Jäsen
Ny on mukava seurata SM-liigaa kun pommeja riittää. Viuhkola kolaa "RAJU-ERKIN".
Eaves fanittaa Bluesia pelipaita päällä katsomossa???
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Saarela teki Lukolle 0-2
 

godofthunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Detroit Red Wings
Muistaakseni kuuluvuudessa tai kentässä tai jossakin ongelmia. Ainakin pari kautta on Ahon ääni muuttunut "kompressoidummaksi" verrattuna muihin matseihin. Samoin tosiaan hallissa on kuolemanhiljaista aina.

Saisi Aho itse kommentoida tähän, kun kuitenkin lukee jatkoaikaa säännöllisesti.

Ok, tämä kiittää tiedosta. Minen tiiä, ku en ole jaffalla kun keikoilla...
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Saatana toi Puustinen on upee pelaaja!! Huomaa kuka äijistä on käyny Canadassa.

Jep, ja ma olen upea ihminen kun asun Canadassa.

Anteroinen selostaa aika eri tyylilla kuin ripa, Haatajan maalikin oli tapahtuma muiden joukossa. Ei valttamatta se tyyli josta itse pidan, mutta ei tuossa mitaan vikaa ole.

0-2 Saarela
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Kaikki sen saipan radiomiehen fanit, laittakaa ramona päälle, teidän suosikkinne on saanut haastajan. Ehkä jopa vielä aneemisempaa selostusta kun maalien syntymistä ei edes kuuntelija tajua.
 

bollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
1998, 2011
Onpas aneemisen kuulosta meininkiä Nordiksella. Ei taida lätkä vielä kiinnostaa tähän aikaan vuodesta. Katotaan sitten keväällä (joka jäänee tälläkin kertaa lyhyeksi meikäläisittäin)...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös