Ti 16.11.2010 Jokerit-SaiPa

  • 15 356
  • 76

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse olin pelissä ja ei siinä ollut mitään draamaa. Käännetään selkä toista kohti, eikä siinä ollut edes taklausta vaan pieni kosketus selkään. Vähän huono tasapaino ja neneilleen kohti laitaa. Menee minusta "vähän niin kuin korkea maila, eli jokainen vastaa omasta mailasta" ja sen takia iso jäähy. 2+10 olis ehkä riittänyt.
Raju väite tuo "käännetään selkä toista kohti", katso nyt edes tuo aiemmin linkitetty video taklauksesta, vaikka pelissä olitkin. Nähdäkseni tilanne aiheutuu siitä, kun Eronen olisi ottamassa olkapää-olkapääkontaktia, mutta MacTavish jättäytyykin Erosen taakse ja töytäisee sitä kautta huonoon asentoon ajautunutta Erosta. Oikea tuomio ja harmillinen tapaus, mutta ei todellakaan mikään älyttömän törkeä temppu.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Toivotaan että videotuomari on lähettänyt edelleen käsiteltäväksi, niin ettei tuosta sikamaisuudesta selviäisi yhdellä matsilla. Vähintään sellainen 5-8 ottelun pelikielto moisesta epäurheilijamaisuudesta ja tahallisesta vahnigoittamisesta olisi ansaittua.

Se on Räsäsen Päivikin ruvennu kirjottelemaan jatkoaikaan. Tervetuloa vaan palstalle. Muista jatkossa mainita myös siitä, että hallissa nautittiin myös alkoholia ja joku yhteiskunnan vihollinen näkyi tupakoivan parkkipaikalla. Joku huusi hallissa myös sen V alkuisen sanan, sen joka tarkoittaa sitä paikkaa josta teillä lauletaan Kolmannen Naisen sanoin: "Mähän oon nähny ton ennenkin, mut silloin sisältä päin"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös