Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Kukas joukkueen pisteet tekee jos nuo putoaa saikulle? Aijai sano ma, heikkoa ; )On muuten harvinainen tilanne, että pistepörssin TOP10:ssä on 9 pelaajaa kahdesta joukkueesta; Kärpistä ja Jypistä.
Kukas joukkueen pisteet tekee jos nuo putoaa saikulle? Aijai sano ma, heikkoa ; )On muuten harvinainen tilanne, että pistepörssin TOP10:ssä on 9 pelaajaa kahdesta joukkueesta; Kärpistä ja Jypistä.
No kylläpäs mulla meni yli. Mutta kyllä kieltämättä ärsyttää. Yleensä pystyn suodattamaan. Ja jos sanonki jotain niin sanon vaan omaan joukkueeseen liittyen. Tänään sellainen päivä että suodatus ei ole päällä.
Onko juhis nimimerkkinsä mukaisesti jo 36? Huutonauruhymiö.
No kylläpäs mulla meni yli. Mutta kyllä kieltämättä ärsyttää. Yleensä pystyn suodattamaan. Ja jos sanonki jotain niin sanon vaan omaan joukkueeseen liittyen. Tänään sellainen päivä että suodatus ei ole päällä.
Nojoo. Kai mun pitää pyytää anteeksi kaikilta Jyp faneilta :). Ja onnittelut finaalipaikasta.
Mitäs pienistä, kaikki on ihan ok. Mutta mistä moiset antipatiat vanhaa kunnon Jyppiä kohtaan?Nojoo. Kai mun pitää pyytää anteeksi kaikilta Jyp faneilta :). Ja onnittelut finaalipaikasta.
Mitäs pienistä, kaikki on ihan ok. Mutta mistä moiset antipatiat vanhaa kunnon Jyppiä kohtaan?
No eihän siinä sitten ja asia kunnossa. Ehkä JYP ja TPS kohtaa jossain välissä pleijareissa niin saadan jotain oikeeta väännettävää.En mä tiedä uskallanko sanoo. Mietin vaan että onko kyse sitten kuitenkaan Jypistä :)