Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
70v juhlakausi, mukailee alkuperäistä logoa vuodelta 1946. :)Miksi Kärpillä on erilainen logo? Joku juhlapeli?
70v juhlakausi, mukailee alkuperäistä logoa vuodelta 1946. :)Miksi Kärpillä on erilainen logo? Joku juhlapeli?
Tämän kauden otteluseurantaketjujen vakio: Lukon kannattaja itkee tuomareista. Jos tästä tekisi juomapelin ei selviäisi hengissä huomiseen.
No, Ässät sai sentään kuparisen rikki..
Okei! Aika erikoinen ratkaisu, kun paidan pohja on selkeästi tehty sen viime kautisen logon mukaan. Tuo nykyinen logo itsessään hienompi.Juhlakausi. Koko kauden ilmeisesti se logo käytössä.
LaukoiMikähän tolla Perrinillä on - ei oo laukonut kertaakaan 4 erän aikana.
Ei ainakaan liigan sivuilla näy statseissa että olisi laukonut.Laukoi
Eikös kuparinen oo ollu rikki koko alkukauden? (Vitsi mä oon hauska)No, Ässät sai sentään kuparisen rikki..vetikö Gratton tossa ennen jäähyä jonku parin minuutin vaihdon, kun muut hyökkääjät vaihtuivat jo kahteen kertaan rinnalla..
Tämän kauden otteluseurantaketjujen vakio: Lukon kannattaja itkee tuomareista.
Voi johtua siitä että meni blokista ulos, en tiedä miten nuo lasketaan viralliseen kantaan.Ei ainakaan liigan sivuilla näy statseissa että olisi laukonut.
Kyllä ne kanavilla 103-108 pitäisi olla edelleenkin. Tee kanavahaku uudestaan.
Juhlakausi ja koko kauden tuo alkuperäistä logoa mukaileva teos käytössä. Liigan sivuillakin korvannut, sen sädekehä hivityksen. Et ole vissiin paljoa liigaa vielä seurannut?Miksi Kärpillä on erilainen logo? Joku juhlapeli?
Hmm okei. Mun ymmärtääkseni ne menee antennipuolella samassa järjestyksessä joka puolella, mutta voin olla väärässäkin. Onhan sulla varmasti T2-virittimellä varustetut laitteet ja oikeanlainen kortinlukija/digiboksi?Puhutko nyt Pirkanmaasta? Tein kanavahaun mutta 102.Nelonen Pro HD:n jälkeen seuraava löytyvä kanava on 111. Viasat Xtra NHL. Eli paikat 103-110 pelkkää tyhjää. Vitun DNA.