Itse asiassa en muista kovinkaan montaa loppuunmyytyä välierää Ilvekseltä koko viime vuosikymmeneltä...
Kuvia, or it didn't happen...
Joo niitä taitaa olla ihan hurjat määrät. Ihan viimeisen 30 vuoden aikanakin... I assume
Itse asiassa en muista kovinkaan montaa loppuunmyytyä välierää Ilvekseltä koko viime vuosikymmeneltä...
Ilves ja HIFK voittaa Tapparan katsomossa, Tappara kaukalossa.Ei Tapparalla ole samanlaista fanikulttuuria, mitä vaikka Ilveksellä. Toi fanikatsomohan on aina ihan hiljaa. Välierissäkin muistan 2019 tyhjät penkit.
Vaan yhtä hiljaiset on tainnu molempien katsomot olla, oli sitten peli tahi ei ;)Itse asiassa en muista kovinkaan montaa loppuunmyytyä välierää Ilvekseltä koko viime vuosikymmeneltä...
Ymmärrän, visuaalinen häirintä.Virtuaalihäirintää, varma hylky....
Tappara pelaaja työntää alueelle, good goal
Vielä en oo päässyt paikanpäälle, mutta kotisohvalta vähän kyllä ihmetellyt, että onko Sinioranssit jääneet Hakamettään. Hiljasta on.Mieletön meininki kyllä Nokia Arenalla, huomaa että pleijarit lähestyvät!
Ei tommonen jumbo kiinnosta huippujengejä, enkä ihmettele.Vielä en oo päässyt paikanpäälle, mutta kotisohvalta vähän kyllä ihmetellyt, että onko Sinioranssit jääneet Hakamettään. Hiljasta on.
Jos oltaisiin kuvattu Jussia, niin varmasti itki tuonkin keskustelun ajan Tapparan vaihtoaitiossaMutta Kivi ei itke vaan keskustelee. Tapola itkisi