Joo eihän niillä suuri ero olekaan. Vain yksi minuutti eikö niin?Eli yksi 2+2 tilanne tuomittiin niin että annettiin 5min. Olen mä joskus pahempiakin tuomarifarsseja nähnyt.
Joo eihän niillä suuri ero olekaan. Vain yksi minuutti eikö niin?Eli yksi 2+2 tilanne tuomittiin niin että annettiin 5min. Olen mä joskus pahempiakin tuomarifarsseja nähnyt.
No niin!!!! 2-3. 1,51 min jäljelää. Ei vittu!!! EI SAATANA!!!
Nyt mä tiedän miltä tuntuu olla helvetissä. Ritari selostaa / jauhaa omista tilastoistaan ja Pelsu pistää kuivana kakkoseen hurrikaaniprässiä, tuomareiden pitäessä kiinni.Tuo 2vs1 -tilanne näytti juuri semmoiselta mitä tuomareitten toimesta perseraiskatun joukkueen peli näyttää seuraavassa erässä, kun vastustaja on tehnyt 4 maalia juuri ennen erän loppua.
Eiköhän Löfman yrittänyt vain vähän napauttaa. Varmasti pyysi myös anteeksi.Kyllä tuo Löfman näyttää tahallaan lyövän Bloodia mailalla päin näköä.
Katso hyvä ihminen vaikka se tilanne uudelleen. Tarkki seisoo maaliviivalla perse maalin sisällä ja Da Costa käy kolauttamassa. Miten se Tarkki tuossa kalasteli, kerrotko?Juuri näin. Nätisti sai Tarkki kalasteltua jäähyn täysin syyttä. Taas tuomareita viedään. Huhhuh, mitä touhua.. Eiköhän paikkailu jatku loppuun asti.
Omalla tasoltaan taas;) Toivotaan kunnon kestävän kevääseen asti.Markkanen on tänään kova.
Juu no en ole kyseistä peliä seurannut ja tarkoitin yleisellä tasolla. Vaikka joukkue pyörittäisikin ihan kohtuullisesti jokaisella neljällä/viidellä ylivoimalla, niin harva sitä kehuisi tehokkaaksi jos yhden maalin saisivat aikaan. Silti vain neljällä joukkueella on tällä kaudella yv% yli 20.SaiPa ei rehellisesti ole saanut ylivoimalla tänään edes kiekkoa alueelle, mutta yhdestä HIFK:n alivoimalla tekemästä ylivoimahyökkäyksen jälkitilanteesta SaiPa teki läpiajosta maalin... Tilastoissa näyttää kuitenkin hyvältä...
Kyllä tuossa Yonkmanin taklauksessa kädet olivat turhan korkealla.Kyllä tuo Löfman näyttää tahallaan lyövän Bloodia mailalla päin näköä. Ulosajo aikas selvä:
Mitä ihmettä? JYPille kaksi ulosajoa minuutin sisään | Ruutu
Yonkmanin taklaus edelleen linjaa: Koska loukkaantui, niin ulos. Linkki vie ruutuun.