Kokoonpanoista sen verran että mun mielestä ihan hyvä ratkaisu kattoa miten tuo Sointu tuolla Koskirannan ja Sextonin vierellä suorittaa. Potentiaalia on. Tulosta on kuitenkin tultava ennemmin tai myöhemmin mikäli ketjut tällaisina pysyvät. Vittasmäen penkittämisestä plussaa, ei V-M vaan ole päässyt lähellekkään liigatasoa tällä kaudella. Viime pelien perusteella Palmrothkin saattaa paikan jos toisenkin siunata oululaisille koomailullaan. Miettistä ilmeisesti vain vähän herätellään (?) eikä pelaa tänään.
Rehellinen tässä on oltava, en odota tepsille pistettäkään tämän päivän matsista. Sen verran vakuuttava Kärpät on ollut + Aaltonen joka pelaa ihan väärässä sarjassa. Mun mielestä tänään olisi hyvin tärkeää pelata ehjä 60 minuuttia ja saada hyvä peli aikaiseksi. Voitolla ei mun papereissa niin väliä. Jääkiekko on onneksi yllätyksellinen peli ja mitä vaan voin tapahtua. Tulosveikkaus 1-4, Aaltonen tekee kaksi pistettä. Nyt sormet ja varpaat ristiin että olen väärässä.
Rehellinen tässä on oltava, en odota tepsille pistettäkään tämän päivän matsista. Sen verran vakuuttava Kärpät on ollut + Aaltonen joka pelaa ihan väärässä sarjassa. Mun mielestä tänään olisi hyvin tärkeää pelata ehjä 60 minuuttia ja saada hyvä peli aikaiseksi. Voitolla ei mun papereissa niin väliä. Jääkiekko on onneksi yllätyksellinen peli ja mitä vaan voin tapahtua. Tulosveikkaus 1-4, Aaltonen tekee kaksi pistettä. Nyt sormet ja varpaat ristiin että olen väärässä.