Ti 15.10.2013 Ilves - KalPa

  • 12 474
  • 27

Edustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, CFC, Bayern, BVB
Oon tässä hieman eri mieltä. Jos olisin Ipan fani ja haluaisin muutosta, en pelillisten juttujen perusteella. Jos johto ei osaa hommiaan niin ihan sama miten työläiset tekee hommansa. Sama on normaalissa työelämässä. En erikseen perustele

Täsmennetään vielä että mulle riittää se, että kääkkä myy osakkeensa jollain aikavälillä ja Tuokkola kipparoi paattia. Joukkue on syytön tähän, joten jatkan peleissä käymistä.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
Jaaha.. Olipa peli.

Jotain tarttis tehrä. Ilvekseltä todella vakuuttavaa peliä ja Tumpin näköistä kiekkoa, hieno valmentaja. Tuntee itsensä hölmöksi kun annettiin kaveri ilmaiseksi pois.

KalPan perisynti on tuo, että annetaan virheitä vaikka ei olisi mitään kiirettä kiekon kanssa ja juuri että kun ollaan päästy peliin mukaan niin repsahtaa.

Mutta taistelu jatkuu ja jokaisessa pelissä on ne samat 3 pistettä tarjolla.

Ilveksen fanikerholle iso käsi! Myös järkkäreille jotka heittivät ne pellet pihalle jotka heitteli tavaraa KalPan eli meidän fan clubin niskaan.

Tuokkola sai kyllä ansaitsemansa kehut. KalPalla on edessä kyllä tuskien kausi, mutta Ässät opetti viime kaudella sen että mitä tahansa voi tapahtua. Kiviahon kyllä pitää vielä kasvaa korkoa, eli kakkosmaalivahtiakin tässä saattaa tarvita.
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Onpa raskas tämä KalPan kausi, turpaan tulee tasaisen varmasti ja tämä Ilves-tappio oli putkeen jo viides. Jos jotain positiivista etsitään niin ei olla vieläkään Liigan viimeisiä. Itse pelistä ei ole lisättävää, pappa-Kapanen tosiaan puolustuksesta takaisin 3-ketjuun. Pelin plussat herroille: Pither (1+1) ja Saarinen (1+1). Torstaina sitten jatkuu Lukkoa vastaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös