Eihän Pelicans ole koko ottelussa vielä itse hyökännytKakka-Eerolta vahvaa suorittamista ja verkko heiluu, omissa. Tuntuu siltä, että kaikki Pelicansin paikat tulee HPK:n omista isoista virheistä.
Eihän Pelicans ole koko ottelussa vielä itse hyökännytKakka-Eerolta vahvaa suorittamista ja verkko heiluu, omissa. Tuntuu siltä, että kaikki Pelicansin paikat tulee HPK:n omista isoista virheistä.
Onko siellä vielä katsojia?Kisapuiston katsomossa kiertää joku paperi adressi mitähän lie koskee Santasen palkankorotusta kai.
Kyllä mä silti pikkuisen hämmästyin.Sitä kun kattoo Jukurien rosteria niin ei tarvii yllättyä ihmeemmin.
Eihän Pelicans ole koko ottelussa vielä itse hyökännyt
Onhan näin joskus tehtykin, keväällä 2014 Tapparan ja Kärppien finaalisarjan toisessa(?) ottelussa Atte Ohtamaa ehdittiin ajaa pelistä jo ulos, mutta kun tilanne pyöri hidastuksena niin tuomaristo perui tuon ulosajon ja se muuttui muistaakseni 2+10 tai pelkästään 2 minuutin jäähyksi.Oli selkeä tuomarivirhe. Näissä tilanteissa olisi urheilun hengen nimissä hyvä, että väärä tuomio voitaisiin perua jumbotronin hidastuskuvan perusteella.
Tapparan pelaaja vetää poikittaisella kalpan pelaajan mahalleen, ja maalin tultua kiukuttelee osumasta???
Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä. Jos niin tehtäisiin, niin täälä oltaisiin vielä aamullakin.Silmä käteen, laukaus osui Domia päähän, peli olisi pitänyt katkaista ennen maalin syntyä.
Onko siellä vielä katsojia?
Tuossa tapauksessa muuten todennäköisintä että Jukurit aloitti normaalisti ykkösvitjalla ja ykköspakkiparilla niin kuin yleensä yv:n lopussa tekevät. Toisaalta ylivoimaakin on vedetty ihan neljän ketjun voimin välillä ilman erillisiä yv ketjuja.Kyllä mä silti pikkuisen hämmästyin.
Ei niin ettenkö Jaatista pelaajana arvostaisi. Tekee nöyrästi sen työn mikä hänelle määrätään, ja mieluummin minä häntä Lukossakin katsoisin kuin Atte Mäkistä.
Jos taas luotetaan vahvaan kolmanteen erään?Kyllähän se ilmassa roikkui Jukurien tasoitus. Nyt kun johdosta on päästy eroon, voisi Lukko taas alkaa pelaamaan.
Ei kun siitä oli seurauksena suora maalinteko tilanne niin aivan oikein tilanne pelattiin loppuun asti.Silmä käteen, laukaus osui Domia päähän, peli olisi pitänyt katkaista ennen maalin syntyä.