Kirveellä töitä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tampereen TAPPARA
Jotenkin ahdistava toi Tapparan pörröpää maskotti. Jos tulisi mun luokse tolleen pyörimään niin vetäisin turpaan.
Naistenhakkaaja?
Jotenkin ahdistava toi Tapparan pörröpää maskotti. Jos tulisi mun luokse tolleen pyörimään niin vetäisin turpaan.
En oo noin pinnallinen, ei ole miehiä ja naisia vaan ihmisiä. Universaalia rakkautta. <3Naistenhakkaaja?
"Pelillisesti" KalPa on melkein kairannut Tapparaa kakkoseen mutta Tappara on maalintekopaikoissa ja niiden luomisessa helvetin hyvä.
Höpöhöpö. Plihal osui vähän Rynnäkseen, jolta kiekko putosi maaliin. Ei siis työnnetty sinne tai muutakaan vastaavaa.Plihal aikanaan työnsi Rynnäksen ja kiekon maalin sisään
No?21 laukausta ohi maalin kahden erän jälkeen, vastustaja laukonut kokonaisuudessa 17 kertaa, mikä joukkue???
Sun nyt ei pitäisi oikeasti kommentoida yhtään mitään, olet puusilmä ja niiden edessä on vielä vahvat värilasit.Höpöhöpö. Plihal osui vähän Rynnäkseen, jolta kiekko putosi maaliin. Ei siis työnnetty sinne tai muutakaan vastaavaa.
Alkaa taas olla porua ilmassa aika reippaasti. Tapparaa vastaan puolustetaan aivan surutta mailalla ja repimällä eikä jäähyjä tule nimeksikään. Sitten napistaan, jos tuomari ei vihellä joka tilanteesta toisellekaan joukkueelle.
Katsonut Lehtosen mailapeliä?Halonen syöttää Ilvekselle tyhjiin. Dodiin.
Eikä ihan vähän. Tappara kun on kyseessä niin hyväksytään. Näin. Kiitos SM-liiga taas kerran.
JOo-o, just tää mä pelkäsin... arvokas johto hukataan saman tien löysäilyyn.Ei hyvin ala kolmas erä Lukolta. 41.11 Henrik Koivisto 2-2.
KalPa on ollut kyllä todella vakuuttava. Hyvän liikkeen lisäksi sopivalla tavalla aggressiivinen ympäri kaukaloa.
Korjaa nyt miltä osin olin väärässä, äläkä vain kitise.Sun nyt ei pitäisi oikeasti kommentoida yhtään mitään, olet puusilmä ja niiden edessä on vielä vahvat värilasit.