Aivan käsittämättömän paskat tuomarit Porissa.
2006 oli öbaut 8 vuotta sitten. Luulen että taustalla on jotain vammaa.Ei ihan heti uskoisi että samanen Riksman valittiin aikanaan keväällä 2006 SM-liigan kauden MVP:ksi. Mieshän on nykyisin ihan lapanen... Luulen että lopettaa uransa tähän kauteen.
no katotaan josko tuomarit vaikka ens erässä hyvittäis parin jäähyn verran. Eikös se ole liigassa tapana?
Jotenkin tuntuu että tää on porilaisten erikoisaluetta, peli ja kausi on monta kertaa matsissa ohi.
Luulen että taustalla on jotain vammaa.
Onpas vaisu tunnelma tampereel, ipa faneista ei tietoakaan. 1-3 kahden erän jälkeen, voisi olla enemmänkin. Sen verta huono ilves tänään on. Pettymys on jos ei 3p tule tänään.
no katotaan josko tuomarit vaikka ens erässä hyvittäis parin jäähyn verran. Eikös se ole liigassa tapana?
Mielestäni tämä on kyllä ihan maailmanlaajuinen ilmiö useammassakin lajissa. Ja lienee levinnyt myös sinne venäjälle, viimeistään ensi kaudella.Ihan kiva ottelu ja ainoa valittamisen aihe on oikeastaan tämä katsojien perussynti eli kiljua kuin siat, joka kerta kun oman joukkueen pelaajaa taklataan. Vastenmielisin ja ylivoimaisesti ärsyttävin ilmiö suomalaisissa katsomoissa.
Luulen että taustalla on jotain vammaa.
Huikea Kerhon YV huipentuu KalPan alivoimamaaliin. Toki siinä taisi selkeä rike olla, mutta onhan tuo nyt helvetti jo uskomatonta.
Vittu mitä paskaa!
Ihan kiva ottelu ja ainoa valittamisen aihe on oikeastaan tämä katsojien perussynti eli kiljua kuin siat, joka kerta kun oman joukkueen pelaajaa taklataan. Vastenmielisin ja ylivoimaisesti ärsyttävin ilmiö suomalaisissa katsomoissa. Jotkut rummut ja läpsyttimet ovat pientä tämän rinnalla.
eikö nää just hyvitellyt tuota tilannetta ässien suuntaan, joka johti Rosan maaliin?
Ei ihan heti uskoisi että samanen Riksman valittiin aikanaan keväällä 2006 SM-liigan kauden MVP:ksi. Mieshän on nykyisin ihan lapanen... Luulen että lopettaa uransa tähän kauteen.
Tuomarilinja suosii tänään Porissa veikeästi kotijoukkuetta :)
Missä ne Jokereiden paikat on? :D 2. erä täysin Lukon, ansaitsisivat kieltämättä johtaa tätä peliä. Niinkuin vastustaja niin kovin usein Jokereita vastaan tällä kaudella.
Kyllä Dehnerin ja Erosen jalkoja (ja käsiä) tarvittaisiin.
eikö nää just hyvitellyt tuota tilannetta ässien suuntaan, joka johti Rosan maaliin?