Ti 13.9.2022 Tappara - TPS

  • 22 250
  • 395

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Tavallan arvostan, että Tappara lähti kokeilemaan jotain uutta. Nyt ei vain osunut aivan maaliin...
 
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneksi lukemat taululla ratkaisee nämä pelit eikä mikään muu.
 

Luolis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo, Montreal Canadiens
Alkuseremonia muuten aika puuduttava, mutta sentään tuo live is lifen versio oli omiin korviin ihan miellyttävä.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Ehkä näin vierasjoukkueen kannattajana olen jäävi kommentoimaan, mutta jätti kyllä pahasti kylmäksi tämä show. Musiikit olivat hyvin erikoiset renkutus versiot kaikista kappaleista. Mikin puhe oli melko kökkö. Koko show vedettiin käytännnössä valaistussa hallissa. Ei oikein jäänyt kyllä mitään positiivisesti mieleen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos kausi on yhtä hyvä ku tää avajaisseremonia niin laitanpa telkkarin kiinni ja heitän sen kaivoon.
 

Profaneomen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Noni olipahan huikea show, tepsin vankilajengin naamasta näkee "ei ostettu lippuja tähän näytökseen" nyt on kolattu kaikki tapsua myöten jäältä. Homma käyntiin!!!
 

AwiRanne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paksut kirjekuoret, Air Baltic
Ehkä näin vierasjoukkueen kannattajana olen jäävi kommentoimaan, mutta jätti kyllä pahasti kylmäksi tämä show. Musiikit olivat hyvin erikoiset renkutukset versiot kaikista kappaleista. Mikin puhe oli melko kökkö. Koko show vedettiin käytännnössä valaistussa hallissa. Ei oikein jäänyt kyllä mitään positiivisesti mieleen.
Jätti kotijoukkueen fanitkin kylmäksi. Paitsi nhl tyylinen joukkueenesittely
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toivottavasti katsojat eivät sentään nukahtaneet. Itse havahduin Alkion ääneen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Ehkä näin vierasjoukkueen kannattajana olen jäävi kommentoimaan, mutta jätti kyllä pahasti kylmäksi tämä show. Musiikit olivat hyvin erikoiset renkutukset versiot kaikista kappaleista. Mikin puhe oli melko kökkö. Koko show vedettiin käytännnössä valaistussa hallissa. Ei oikein jäänyt kyllä mitään positiivisesti mieleen.
Viiri jai positiivisena mieleen, samoin klipit viime kauden lopusta, loppui korpivaellus hetkeksi taas
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös