Piti oikein googlettaa. Eli eestiä haastelit. Sellaista urbaania rikkikiisua kuvittelin oikein viheliäiseksi hiljaiseksi kostajaksi...Kiisuille oon en pieruille
Piti oikein googlettaa. Eli eestiä haastelit. Sellaista urbaania rikkikiisua kuvittelin oikein viheliäiseksi hiljaiseksi kostajaksi...Kiisuille oon en pieruille
"Vittu!"Käsittämätöntä, että Tapparalla on varaa lahjoa Liiga pelaamaan kaksiosainen finaali kokonaan Tampereella, mutta yhtään tuomaria ei ole taskussa!
Ja sieltä kolmas. Vähän tarkkuutta pojjjaat niihin kuteihin.Tolppa sisään, tolppa ulos. Toistaiseksi 2 x ulos
En ollut minä, mutta "Kaik yhes koooos!"Piti oikein googlettaa. Eli eestiä haastelit. Sellaista urbaania rikkikiisua kuvittelin oikein viheliäiseksi hiljaiseksi kostajaksi...
Ja sieltä kolmas. Vähän tarkkuutta pojjjaat niihin kuteihin.
Mitä tapahtui? Meinasiko katupora osua varpaille?Siinä meinasi vielä Sailion ura loppua summerin jälkeen. Onneksi selvisi säikähdyksellä
Vanhaan hyvään aikaan ainakin kaksi noista tolppakudeista olisi tuomittu maaleiksi.Uskomatonta et jätkät pelaa ammatikseen niin sit ei pysty ampuun tolpan ohi. Vittu
Ai tämmöne on? Takavuosien Nahilassa se oli ainakin kymppi.En tiennytkään, että liigan sääntökirjaan on lisätty 2min jäähy hiuksista vetämisestä. :D
Paljonkohan tolpat ja Junno ovat sopineet sopimuksen hinnaksi?Hakametsän tolpilla on sopupeli menossa.
Kyllä Suhonen osaa. Ei ole lähelläkään tolppaa, kun se junttaa päätylankkiin tai rumpuunUskomatonta et jätkät pelaa ammatikseen niin sit ei pysty ampuun tolpan ohi. Vittu
Paljonkohan tolpat ja Junno ovat sopineet sopimuksen hinnaksi?