Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Aneemista peliä Tepsiltä. Pieni herääminen tapahtyi Saipan 1-0 maalin jälkeen. Muuten täysin munatonta neppailua.
Arvostan.Suorannan kaatuminen tuossa kohtaa on niitä jäähyjä mitä ei toivoisi vihellettävän. Jos pelaaja vetää jarrutuksen tai käännön ja saa samalla kevyen kontaktin selkäpuolelta/kylkeen, se ei ole mielestäni kampitus. Hauska silti olla joskus edes hetken tällä puolen kun itse ei istuta koko aikaa jäähyllä.
Hyvin on aikaa häipyä, ei tee aloitettakaan
Vähän nyt liioitellaan sitä veskarin sylissä seisoskelua. Voi katsoa videolta, että siitä kun Turtiainen työnnetään alueelle siihen, että kiekko on maalissa ja peli poikki, kuluu ehkä 1-1,5 sekuntia. Ja siinäkin itse häirintä aika olematonta. Enemmän kuin tämä yksi tilanne häiritsee se, että mitään linjaa ei taida olla (tässäkään).Jäi seisomaan alueelle ja osui vielä Andyyn tämän yrittäessä torjua vetoa. Turtiainen hyppäsi alueelta pois vasta kun kiekko oli maalissa.
Jarmo Korhonen, se selostaja!
Lievästi repesin, mutta sitten veti vakavaksi, kun mieleen juolahti, että saatat kirjoitella tosissasi.
Samaa kirosin.Kärppien Ronkainen ei ole vissiin vielä pelisilmää kerinnyt paikallisesta K-marketista käydö katselemassa. Leskinen olisi putannut tyhjiin, mikäli syöttö olisi tullut.
Kuopiossa vihellettiin ilmeisesti kauden ensimmäinen kiekottoman estäminen, kun Maione otti näyttelijäntaidot käyttöön.
Olisin henkilökohtaisesti hyväksynyt tuo maalin.Vähän nyt liioitellaan sitä veskarin sylissä seisoskelua.
Kuopiossa vihellettiin ilmeisesti kauden ensimmäinen kiekottoman estäminen, kun Maione otti näyttelijäntaidot käyttöön.
Kyllä. Olen ehdottomasti sillä kannalla, että nuo pitäisi viheltää. Ei vaan valitettavasti riitä tuo sinun skaalasi. Sanoisin, että 999/1000 jää viheltämättä.Hyvä vihellys, harmi vaan että 9/10 noista jää viheltämättä.