Eisenhower
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Jarretin jäähyssä ei ollut mitään epäselvää.
Samaa mieltä. Päivänselvä jalkakamppi.
Ike
Jarretin jäähyssä ei ollut mitään epäselvää.
Keskimäärin ensimmäiset 30 minuuttia oli aika moista päästä päähän surffailua, kunnes Pelicans otti ohjat omiin käsiin. Sai kerhon puolustuksen kovalla vauhdilla ja karvauksella junnaamaan omalle alueelle. Ja jälleen kävi niin kuin on käynyt aika usein tällä kaudella. Mikä v*ttu siinä on että jos peli juuttuu omaan päähän niin, sitä purkukiekkoa yrittää vähintää kolma jannua ja silti se jää vastustajalle.Vaikka tappio tulikin niin ei ainakaan huonolla pelillä! Kolmannen erän alku oli heikohkoa, mutta muuten oltiin tasapäisesti mukana, paikoittain jopa parempia kuin pelikaanit.
Samaa mieltä. Päivänselvä jalkakamppi.
Ike
Joo, ihan päivänselvä. Mutta jos siis ihan aikuisten oikeasti asiaa katsotaan paikan päältä niin kuin minä tein niin olihan se aikamoinen kellahdus. Olkapäät siinä kohtasi ja Leksa mätkähti jään pintaan. Tsekkimeininkiä. Tai siis onhan tyypissä kai slaavilaista perimää että kaipa veri velvoittaa. Oikein vitutti matsin jälkeen että matsin niitannut YV tuli noin perse tavalla. En ole ennenkään Komarovia paljoa arvostanut, nyt -jos mahdollista, vielä vähemmän. Pelle mikä pelle. Samaa linjaa Rauteen kanssa.
Kerholta erottui Chiodo positiivisesti yhtä maalia lukuunottamatta.
Olen eri mieltä. Mielestäni Komarov pelasi nytkin hyvän pelin. Vähiten annettavaa on ilman muuta Karo Koivusella. Tämäniltainen oli taas kerran aikamoista seijailua...
Ike
Aikuisten oikeesti kun televisiosta näkee hidastuksen niin kyllä se oli niin selvä jalkakamppi kuin olla ja voi
Kaikista Komarovin kaatumisista sitten valkkasit ne kaksi, joissa kuka tahansa muukin olisi kaatunut. Rottahan se on ja kaikki sen myöntävät, mutta eilinen oli Jarretin ihan oma moka. Jalka ojentui selvästi eteen ja piste. Jokelan tapauksessa Komarov lähti suoraan maata kiertävälle radalle. Ihme, ettei loukkaantunut pahemmin. Tosin niitti oli puhdas, mutta turha siitä on enää tapella.Jos "joka pelissä" tulee jotain sanottavaa, niin mistähän se voisi johtua. Mikä on kaikissa yhdistävä tekijä. Tuoreessa muistissa on vielä HPK-Ässät finaalisarjan sukellus Jokelan taklauksesta --> tuomio 3 ottelua pannaa kipparille. Seura vaihtuu, sama touhu jatkuu.
No, kun itse olin siinä muutaman metrin päässä ja silmän resoluutio kuitenkin jossain määrin hakkaa TV -kuvan, niin pidän kyllä pääni ja totean että kyllä siinä Leksa heitti maihin pikku kontaktista. Oikein semmoinen rojahdus. Oli sitten jalkakamppi tai mikä tahansa muu kontakti niin kyllä se oli ihan omaehtoinen kaatuminen.
Maajoukkuevahti Niemi sylki eteensä aivan ...tanasti. Sääli ettei päästy enempää laukomaan. Oli se muutenkin helkutin epävarma. Oletan että kyseessä oli huono ilta Antille. Muuten olen OIKEASTI huolissani maajoukkueen pelaajapolitiikasta.
No, kun itse olin siinä muutaman metrin päässä ja silmän resoluutio kuitenkin jossain määrin hakkaa TV -kuvan, niin pidän kyllä pääni ja totean että kyllä siinä Leksa heitti maihin pikku kontaktista. Oikein semmoinen rojahdus. Oli sitten jalkakamppi tai mikä tahansa muu kontakti niin kyllä se oli ihan omaehtoinen kaatuminen.
Höpölöpö.olihan se aikamoinen kellahdus. Olkapäät siinä kohtasi ja Leksa mätkähti jään pintaan.
Joo, ihan päivänselvä. Mutta jos siis ihan aikuisten oikeasti asiaa katsotaan paikan päältä niin kuin minä tein niin olihan se aikamoinen kellahdus. Olkapäät siinä kohtasi ja Leksa mätkähti jään pintaan.