Ti 13.11.2007 HPK - Pelicans

  • 6 950
  • 39

Hanhi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AS Roma
Vaikka tappio tulikin niin ei ainakaan huonolla pelillä! Kolmannen erän alku oli heikohkoa, mutta muuten oltiin tasapäisesti mukana, paikoittain jopa parempia kuin pelikaanit. Tietyllä tavalla olen luottavaisin mielin jatkoa ajatellen. Mäenpää tuo loistavan lisän jatkossa, Hirschistä en osaa vielä sanoa.. jäätävä heppu tai sitten tulee lisää miettimistä ketjukoostumuksiin jos jutut ei menekään yksiinsä. Silti nämä pari vahvistusta vaikuttaa ihan hyviltä, mutta myöhemminhän sen näkee varsinaisesti.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Oonkohan nyt liian kriittinen?

Vaikka tappio tulikin niin ei ainakaan huonolla pelillä! Kolmannen erän alku oli heikohkoa, mutta muuten oltiin tasapäisesti mukana, paikoittain jopa parempia kuin pelikaanit.
Keskimäärin ensimmäiset 30 minuuttia oli aika moista päästä päähän surffailua, kunnes Pelicans otti ohjat omiin käsiin. Sai kerhon puolustuksen kovalla vauhdilla ja karvauksella junnaamaan omalle alueelle. Ja jälleen kävi niin kuin on käynyt aika usein tällä kaudella. Mikä v*ttu siinä on että jos peli juuttuu omaan päähän niin, sitä purkukiekkoa yrittää vähintää kolma jannua ja silti se jää vastustajalle.

Kyllähän HPK tekee paljon töitä, ja erittäin hyvä suoritus oli että saivat noinkin monta maalia tehtyä. Mutta voi vähän syödä miestä kun tälläinenkin peli mennään häviämään. Taas.
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Samaa mieltä. Päivänselvä jalkakamppi.

Ike


Joo, ihan päivänselvä. Mutta jos siis ihan aikuisten oikeasti asiaa katsotaan paikan päältä niin kuin minä tein niin olihan se aikamoinen kellahdus. Olkapäät siinä kohtasi ja Leksa mätkähti jään pintaan. Tsekkimeininkiä. Tai siis onhan tyypissä kai slaavilaista perimää että kaipa veri velvoittaa. Oikein vitutti matsin jälkeen että matsin niitannut YV tuli noin perse tavalla. En ole ennenkään Komarovia paljoa arvostanut, nyt -jos mahdollista, vielä vähemmän. Pelle mikä pelle. Samaa linjaa Rauteen kanssa.

Maajoukkuevahti Niemi sylki eteensä aivan ...tanasti. Sääli ettei päästy enempää laukomaan. Oli se muutenkin helkutin epävarma. Oletan että kyseessä oli huono ilta Antille. Muuten olen OIKEASTI huolissani maajoukkueen pelaajapolitiikasta.

Pelicansin pelistä suorastaan huokui itseluottamus ja rentous. Syötöt napsahtivat lapaan, liike oli sähäkkää ja kaikki näytti tosi helpolta. Ei tarttenut miettiä kumpi joukkueista oli voittoputkessa ja kumpi puristi mailaa. Sitä suuremmalla syyllä ketuttaa että matsin ratkaisu tuli noin perkelellisellä tavalla. Pelicans kyllä pelitapahtumiin nähden ansaitsi voitronsa, mutta olisi kiva että joskus mekin voitettaisi pelaavampi joukkue raastamalla ja duunaamalla. Sillainhan kaikenmaailman SaiPat sun muut meitä kiusasi takavuosina kun mekin osattiin pelata vielä lätkää.
 

Menace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Heki, sympatiat Tapparalle
Joo, ihan päivänselvä. Mutta jos siis ihan aikuisten oikeasti asiaa katsotaan paikan päältä niin kuin minä tein niin olihan se aikamoinen kellahdus. Olkapäät siinä kohtasi ja Leksa mätkähti jään pintaan. Tsekkimeininkiä. Tai siis onhan tyypissä kai slaavilaista perimää että kaipa veri velvoittaa. Oikein vitutti matsin jälkeen että matsin niitannut YV tuli noin perse tavalla. En ole ennenkään Komarovia paljoa arvostanut, nyt -jos mahdollista, vielä vähemmän. Pelle mikä pelle. Samaa linjaa Rauteen kanssa.

Aikuisten oikeesti kun televisiosta näkee hidastuksen niin kyllä se oli niin selvä jalkakamppi kuin olla ja voi, jota Jarret ei kyllä varsinaisesti yrittänyt. Se on ihan sama miten olkapäät kohtaa jos jalalla kampataan. Siinä vaiheessa kun Leksa tajusi kaatuvansa, niin ei edes enää yrittänyt tasapainoilla pystyssä. Ei tässä mitään varsinaista filmiä tapahtunut. Vaikka Leo pelaisi kuinka asiallisesti tahansa, niin aina tulee jotain ihme kommenttia

Niemi oli epävarma, hyvänä päivänä Kerhon toinen pomppu alanurkkaan ja kolmas muistaakseni längistä, olisi torjuttu. Ekassa kaikki oli pihalla, myös Antti.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Kerholta erottui Chiodo positiivisesti yhtä maalia lukuunottamatta.

Itseäni jäi hieman hämäämään Chiodon toiminta myös 3-3 -tasoituksessa, mutta tuohon olisi kiva saada joltain maalivahtiasiantuntijalta kommenttia. Lähinnä hämäsi se pystyyn pomppaaminen, kun ainakin oman näkemyksen mukaan modernit maalivahdit pyrkivät nimenomaan peittämään jäätä pitkin tulevat/matalat vedot vastaavissa tilanteissa.
 

Shejbal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Olen eri mieltä. Mielestäni Komarov pelasi nytkin hyvän pelin. Vähiten annettavaa on ilman muuta Karo Koivusella. Tämäniltainen oli taas kerran aikamoista seijailua...

Ike

Juu, ei Komarovin pelissä sinänsä mitään vikaa ollut/ole, mutta lähinnä ajattelin asiaa siltä kantilta, että jos tosissaa halutaan pitää ne kolme ylivoimakentällistä kasassa, niin siinä mielessä Koivunen ajaa Komarovin edelle.
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aikuisten oikeesti kun televisiosta näkee hidastuksen niin kyllä se oli niin selvä jalkakamppi kuin olla ja voi

No, kun itse olin siinä muutaman metrin päässä ja silmän resoluutio kuitenkin jossain määrin hakkaa TV -kuvan, niin pidän kyllä pääni ja totean että kyllä siinä Leksa heitti maihin pikku kontaktista. Oikein semmoinen rojahdus. Oli sitten jalkakamppi tai mikä tahansa muu kontakti niin kyllä se oli ihan omaehtoinen kaatuminen. Pelimies olisi koettanut pysyä tolpillaan edes näön vuoksi. Tai kai joillain ihan selkäytimessäkin on semmoinen tasapainoa ylläpitävä vaisto. Tietty treenaamalla siitäkin kait voi poisoppia. Näköjään.

Jos "joka pelissä" tulee jotain sanottavaa, niin mistähän se voisi johtua. Mikä on kaikissa yhdistävä tekijä. Tuoreessa muistissa on vielä HPK-Ässät finaalisarjan sukellus Jokelan taklauksesta --> tuomio 3 ottelua pannaa kipparille. Seura vaihtuu, sama touhu jatkuu. Jäähy kismittää paitsi sen takia että se ratkaisi muuten tiukan väännön, myös sen takia että jäähyjä vihellettiin matsissa muuten poikkeuksellisen vähän (mikä on AINA hyvä asia) Että tommosesta sitten äijä istunnolle...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jos "joka pelissä" tulee jotain sanottavaa, niin mistähän se voisi johtua. Mikä on kaikissa yhdistävä tekijä. Tuoreessa muistissa on vielä HPK-Ässät finaalisarjan sukellus Jokelan taklauksesta --> tuomio 3 ottelua pannaa kipparille. Seura vaihtuu, sama touhu jatkuu.
Kaikista Komarovin kaatumisista sitten valkkasit ne kaksi, joissa kuka tahansa muukin olisi kaatunut. Rottahan se on ja kaikki sen myöntävät, mutta eilinen oli Jarretin ihan oma moka. Jalka ojentui selvästi eteen ja piste. Jokelan tapauksessa Komarov lähti suoraan maata kiertävälle radalle. Ihme, ettei loukkaantunut pahemmin. Tosin niitti oli puhdas, mutta turha siitä on enää tapella.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
No, kun itse olin siinä muutaman metrin päässä ja silmän resoluutio kuitenkin jossain määrin hakkaa TV -kuvan, niin pidän kyllä pääni ja totean että kyllä siinä Leksa heitti maihin pikku kontaktista. Oikein semmoinen rojahdus. Oli sitten jalkakamppi tai mikä tahansa muu kontakti niin kyllä se oli ihan omaehtoinen kaatuminen.

Optikolle kannattaa mennä jos noin harottaa. Selkeä kamppi, niin kuin studiossakin todettiin. Etsi jostain hidastus mikä näkyi Canalin lähetyksessä ja katsele ajatuksella.
 

#18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total Sec
Maajoukkuevahti Niemi sylki eteensä aivan ...tanasti. Sääli ettei päästy enempää laukomaan. Oli se muutenkin helkutin epävarma. Oletan että kyseessä oli huono ilta Antille. Muuten olen OIKEASTI huolissani maajoukkueen pelaajapolitiikasta.

Niemeltä tälläkaudella 18 peliä livenä ja 2 televisiosta nähneenä voinen todeta, että Antti pelasi kauden huonnoimman pelin eilen. Myöskään Tsekki-Suomi peli ei ollut sitä maagista Niemeä, mitä oon tottunu näkemään. Muistetaan kuitenkin, että ei se Niemi huonosti ole pelannut.

Ja jos seuraavien lukujen jälkeen oot vieläkin OIKEASTI huolissasi, niin voi voi..

19 ottelua. Torjunnat 644. Päästetyt maalit 38. Nollapelit 2. Voitot 16. Häviöt 3. Torjunta% 94,43%. Päästetyt maalit per/ottelu 1,89.
 
Viimeksi muokattu:

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No, kun itse olin siinä muutaman metrin päässä ja silmän resoluutio kuitenkin jossain määrin hakkaa TV -kuvan, niin pidän kyllä pääni ja totean että kyllä siinä Leksa heitti maihin pikku kontaktista. Oikein semmoinen rojahdus. Oli sitten jalkakamppi tai mikä tahansa muu kontakti niin kyllä se oli ihan omaehtoinen kaatuminen.

Täydellistä paskapuhetta. Leksaa voi monesta asiasta kritisoida, mutta tuohan oli niin selvä jalkakamppi kuin voi olla. Et voi olla tosissasi, että katsomosta näkee paremmin kuin tv:n hidastuskuvista? Totta kai kun on maine tullut, niin näitä filmejä nähdään joka paikassa. Jarrett oikeutetusti jäähylle ja olisi todellakin ottanut päähän, jos tuota ei olisi vihelletty ja Pelicans ei olisikaan saanut mahdollisuutta tehdä ylivoimamaalia.

Pääsi voit toki pitää, mutta nyt se on enemmän kuin typerää. Tuon luistinkontaktin jälkeen ei moni pelimies olisi pystyssä pysynyt, vaikka olisi tahtonutkin.

Edit: Niemestä vielä. Kauden huonoin peli niistä, jotka olen nähnyt. Kiekot pomppivat ja pari olisi ollut torjuttavissa, vaikkei häntä voikaan suoraan syyttää. Oli kuitenkin loppuhetkillä taas mies paikallaan, vaikka HPK-hyökkääjän saamattomuuskin oli suuri tekijä. Huonoimmillaankin Niemi antaa näköjään joukkueelleen mahdollisuuden voittaa.
 
Joo, ihan päivänselvä. Mutta jos siis ihan aikuisten oikeasti asiaa katsotaan paikan päältä niin kuin minä tein niin olihan se aikamoinen kellahdus. Olkapäät siinä kohtasi ja Leksa mätkähti jään pintaan.


Siis oikeesti, mitä hel*ettiä sä selität?
Jarret veti niin selvän poikkarikepitysjalkakampin että ei mitään rajaa.Miten Komarov olis voinu pysyä pystyssä? Siinä olkapäät mitään kohdannu, Jarret veti poikkaria ja perään jalkaa, ja mielestäsi Komarov filmasi.

Raportin kirjottaja hämeenlinnalainen ja/tai jotain Komarovia vastaan?Aikamoista aivoilla pieremistä sanon ma.
 

Birdhead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Manchester City, Manchester Phoenix.
Aivan loistava peli Leksalta! Propsit Leolle. Toivotaan et jatkaa samaa rataa.
Jokaistahan ottaa lähestulkoon aina pannuun kun oma joukkoe häviää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös