Oliko nyt kiekoton, mutta turhan rajusti irti laidasta. Ilmeisesti jatkaa peliä.Kiekoton Hult taklattiin aika rumasti, onneks ei loukannut
Oliko nyt kiekoton, mutta turhan rajusti irti laidasta. Ilmeisesti jatkaa peliä.Kiekoton Hult taklattiin aika rumasti, onneks ei loukannut
Oli sellainen Liigaan jokunen vuosi sitten lanseerattu myöhästynyt taklausOliko nyt kiekoton, mutta turhan rajusti irti laidasta. Ilmeisesti jatkaa peliä.
Olkoon vaikka virolaiset lasit. Katso nyt se käden liike ja punnitse uusiksi.
On siellä erillismaininta kimmokkeesta, mutta mielestäni tuo oli enemmänkin ohjaus.Mun mielestä sääntökirja on ihan ok peruste, joko hylätä tai hyväksyä maali.
Niin se varmaan on Porilaisilla laseilla. Minusta oli nimenomaan kimpoaminen.
Ja jos löytyy jotain epäilyttävää kamaa, niin kuka lienee jättänyt sinne, kun kyseessä kuitenkin vuokra-auto. Ei ole Villen aineita ne.Ville Tiisanoja.
Näin se meni. Ässien pelaajiin ei kohdistunut muita valintoja, kuin Davidssonien valinta parhaaksi veljespariksi.Kuulinko oikein, että Heljanko runkosarjan paras veskari?
Heti syötön jälkeen. Jäi itse ihastelemaan syöttöään. Ei ollut edes kova taklaus, vaan Hult itse horjahti kun ei osannut odottaa kontaktia.Kiekoton Hult taklattiin aika rumasti, onneks ei loukannut